KVTL Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Nei, tror det har heller med kostspørsmål å gjøre. Dessuten er opplåsningsprosedyren på iPhone litt mer omfattende enn på andre telefoner. Når det gjelder TN software i telefoner er det noe de har holdt på med leeenge, i hvert fall siden begynnelsen av 2000- tallet. Kjøpte i 2002 en billig Ericsson (?) med noe tillegssoftware. Synes det er noe tull å brande telefonene på denne måten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Noen som har erfaringer med skjermbeskyttere man får tak i lokalt, Expert,Lefdal,Elkjøp etc. Madammen er på utkikk etter noe brukbart Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Noen som har erfaringer med skjermbeskyttere man får tak i lokalt, Expert,Lefdal,Elkjøp etc. Madammen er på utkikk etter noe brukbart Veldig fornøyd med skjermbeskytteren fra Sandstrøm. Kjøpes på Lefdal eller Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Da tar vi en kikk på den, takk EDIT: Er det denne du mener ? http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/skjermbeskyttere/S3DI7BG16/sandstrom-curved-glass-iphone-6-6s-7-sort Endret 27. desember 2016 av Mala Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Noen som har erfaringer med skjermbeskyttere man får tak i lokalt, Expert,Lefdal,Elkjøp etc. Madammen er på utkikk etter noe brukbart Spør etter Panzer Silicate hos Expert, syntes ikke at den er montert :-) 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Da tar vi en kikk på den, takk EDIT: Er det denne du mener ? http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/skjermbeskyttere/S3DI7BG16/sandstrom-curved-glass-iphone-6-6s-7-sort Jepp . Merk at den ikke passer så godt med deksel. Da må du kjøpe den som ikke dekker hele skjermen og sidene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Ja riktig, deksel har hun jo etterhvert også. Men da er det to alternativer å kikke på i hvertfall Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Ja riktig, deksel har hun jo etterhvert også. Men da er det to alternativer å kikke på i hvertfall Kan også anbefale dette. Det passer med deksel . Kjøpte selv og ble levert på noen dager. http://no.mobilefun.com/61029-olixar-iphone-7-tempered-glass-screen-protector.htm Endret 27. desember 2016 av torbjornhb Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Prøver igjen. Jeg har en iPhone 7 som skrur seg av selv om det er 12% batteri igjen på den, dette skjer HVER gang også når jeg sitter inne i varm stue. Den skrur seg rett av (ikke det typiske laste symbolet vises). Når laderen settes i igjen skrur den seg rett på, og jeg har fremdeles 12 %. Andre med dette problemet? Har levert den inn, men de fant ingen problemer. De bare gjenopprettet den og oppdaterte (noe jeg allerede hadde gjort da den ble sendt inn) så tenker problemer er der når den kommer tilbake. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Du skulle vel ikke ha gjenopprettet den før du sendte den inn, og hadde du dokumentert når det skjedde hadde hele saken vært løst tenker jeg. Er flere her inne som har gjort dette. Endret 27. desember 2016 av Mala Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Du skulle vel ikke ha gjenopprettet den før du sendte den inn, og hadde du dokumentert når det skjedde hadde hele saken vært løst tenker jeg. Er flere her inne som har gjort dette.Jeg fikk beskjed om å gjenopprette den før jeg sendte den inn for å se om det løste problemet så jo det skulle jeg ifølge de som fikser. Jeg skulle dermed teste om det skjedde igjen, noe det gjorde og dermed hadde det skjedd x 3 etter jeg gjenopprettet den også så den type data ville ligget innpå fremdeles. Og de hadde da kun to dager og teste den ut fra, så de sa det var greit. Men de fant ikke noe galt. Men skal notere klokkeslett om det skjer igjen:) Endret 27. desember 2016 av Miss_star Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Du skulle vel ikke ha gjenopprettet den før du sendte den inn, og hadde du dokumentert når det skjedde hadde hele saken vært løst tenker jeg. Er flere her inne som har gjort dette.Jeg fikk beskjed om å gjenopprette den før jeg sendte den inn for å se om det løste problemet så jo det skulle jeg ifølge de som fikser. Jeg skulle dermed teste om det skjedde igjen, noe det gjorde og dermed hadde det skjedd x 3 etter jeg gjenopprettet den også så den type data ville ligget innpå fremdeles. Og de hadde da kun to dager og teste den ut fra, så de sa det var greit. Men de fant ikke noe galt. Men skal notere klokkeslett om det skjer igjen:) Kan du ikke bare skru av telefonen på typ 15%/filme hva som skjer og demonstrere for de ansatte? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Dumt spørsmål, men satt å kikket på kamera bak på telefonen..er det en plastfilm ut av boksen på glasset der? Blir ikke enig i med meg selv om det bare er slik designet er eller om det er en strøken film der. Vil ikke pirke heller hehe. Endret 29. desember 2016 av Mala Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Bare å pirke vel, skal vel ha bra harde negler for å ødelegge safir-glasset hehehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Ja så da er det en film der da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Kan ikke huske å hatt noe protective film der. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Sikker på at det ikke er anti-reflection coatingen som lurer deg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Det er sikkert det altså, kan ikke huske Apple har brukt slik film tidligere heller på kamera. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Trodde Apple Airpods medfølgte Iphone 7, da dette står på Apple hjemmesiden. Hentet ut en sprell ny en fra butikken, hvor det ikke medfølger. Er dette vanlig? Små deppa nå, egentlig. haha Endret 30. desember 2016 av TomTucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå