Syar-2003 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Enig. En vesentlig grunn å oppdatere fra 6/6S Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Blir bedre når vi bruker hydrogen, da kan vi bare veie telefonen for å finne ut hvor mye som er igjen på tanken Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Burde jeg kjøpe iPhone 7? Har hørt den har dårligere skjerm og batteri en de andre. Hva mener dere som har en? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hva for noe? Hvor har du hørt dette? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hva for noe? Hvor har du hørt dette? Med de andre mener jeg da andre telefoner som Samsung Galaxy S7 osv.. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Visst du sikter til oppløsning så er det riktig. Batteriet er også mindre, men til gjengjeld vil du nok i praksis oppleve bedre batteritid Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Må si jeg er litt småskuffet over at en så dyr telefon fortsatt ikke har mer ripesikkert glass. Har hatt telefonen min i underkant av 1 mnd og den har allerede fått flere småriper. Riktignok ikke dype riper og de syns bare ved en viss vinkel, slått av mot solen, men irriterende likevell... Behandler også telefonen veldig bra, men men... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Fysikken funker visst ikke med safirglass enda. Synd, håper det kommer snart... Lenke til kommentar
Lars667 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Nå har sikkert alle 7+ 128 svart på lager, men fikk nå en link fra Telenor i dag: https://reservasjon.telenor.no/redirect?guid=7f724468-43b4-4bde-a0f3-fd2c0d86eda6 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg ser at Elkjøp og Lefdal selger iPhone 7 markert med "Låst til Telenor.". Er det noen som vet om disse reelt er låst? Jeg trodde ikke iPhone solgt i Norge er operatørlåst lengre. Tenkte å kjøpe en 128 GB i julegave og nærmeste butikk som har inne fargen jeg vil ha i skrivende stund er Elkjøp og Lefdal, men da kun i utgaven markert som låst til Telenor. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Meningen er vel å selge dem med Telenor/Djuice abonnement. Men Telenor og djuice opphever sperren hvis man spør dem. Du må uansett betale for abonnement i 12 mnd Lenke til kommentar
ozone Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg tviler på de SIM-låst. "Låsen" nå for tiden består i at man binder seg til å betale abonnement i et år eller to. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Er YouTube appen dårlig for dere også? Når jeg skal se på feeden til alle nye youtube videoene til de jeg har abonnert på, viser den bare noen få. Dette funket helt fint på min Galaxy S6. Vet noen eventuelt hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 lasten ned nyeseste beta. Har fått sykt bra batteri tid nå Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 lasten ned nyeseste beta. Har fått sykt bra batteri tid nå Hvor gjør man det? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Det er lov å låse telefonen til en operatør, men det er ikke lov å nekte fjerning av operatørsperre, siden du likevel er bundet til et abonnement. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg ser at Elkjøp og Lefdal selger iPhone 7 markert med "Låst til Telenor.". Er det noen som vet om disse reelt er låst? Jeg trodde ikke iPhone solgt i Norge er operatørlåst lengre. Tenkte å kjøpe en 128 GB i julegave og nærmeste butikk som har inne fargen jeg vil ha i skrivende stund er Elkjøp og Lefdal, men da kun i utgaven markert som låst til Telenor. Selv om det står "Låst til Telenor" så er telefonene ikke låste. Du kan kjøpe dem å bruke alle type sim kort. Det sier de i butikken også 1 Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg ser at Elkjøp og Lefdal selger iPhone 7 markert med "Låst til Telenor.". Er det noen som vet om disse reelt er låst? Jeg trodde ikke iPhone solgt i Norge er operatørlåst lengre. Tenkte å kjøpe en 128 GB i julegave og nærmeste butikk som har inne fargen jeg vil ha i skrivende stund er Elkjøp og Lefdal, men da kun i utgaven markert som låst til Telenor. Selv om det står "Låst til Telenor" så er telefonene ikke låste. Du kan kjøpe dem å bruke alle type sim kort. Det sier de i butikken også Det stemmer. Det eneste som er forskjell på TN variant og generisk når det kommer til iPhone er klistremerkene på esken, på Android er det TN software. Det er faktisk ikke mulig å låse iPhones. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg ser at Elkjøp og Lefdal selger iPhone 7 markert med "Låst til Telenor.". Er det noen som vet om disse reelt er låst? Jeg trodde ikke iPhone solgt i Norge er operatørlåst lengre. Tenkte å kjøpe en 128 GB i julegave og nærmeste butikk som har inne fargen jeg vil ha i skrivende stund er Elkjøp og Lefdal, men da kun i utgaven markert som låst til Telenor. Jeg snakket med Telenor fordi jeg hadde kjøpt en Telenor Låst tlf, og ville bruke den med bedrifts abbo til annen operatør. Hun på kundesenteret sa at iPhone ikke har vært låste siden 5S, og hun hadde helt rett. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Ja, var det ikke noen EU-regler som ble innført...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå