Gå til innhold

iPhone 7-tråden

PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får jeg heller spise i meg ordene mine om at iPhone 7 oversees og at man avventer ny iPhone til neste i serien :roll:

Ble visst en dyr affære på tampen av året dette her, med en iPhone 7 Rose Gold 128gb som julegave til fruen :xmas:  og trøstepremie til meg selv ved siden av  :whistle:

Lenke til kommentar

Til de av dere som gikk fra iPhone 6 til 7, helt ærlig, var det der verdt hoppet ? Ser det er litt avslag på cdon på iPhone 7 ;)

Jeg gikk fra 6S+ til 7+. Hvis jeg får en fornuftig pris for 6'ern er det verdt det, men ikke mer imponert over 7'ern enn at jeg selger den før jeg selger den gamle til skampris.

Har hatt litt hakking når jeg spiller musikk via Bluetooth, noe som er ganske ironisk med tanke på at fremtiden er trådløs ihht Apple. Hadde ikke de samme problemene på 6'ern. Veldig fornøyd med den nye hjemknappen og greit å vite at den tåler vann. Kameraet har jeg foreløpig testet veldig lite. Merker heller ingen forskjell på batteriet.

Lenke til kommentar

Får håpe CDON sender ut i morgen, ingen endring på ordren i dag i hvertfall. Men null stress det i grunn. Så må jeg vel ha deksel, og har jo veldig god erfaring med Apple sit eget skinndeksel til iPhone 6, så er vel ca 95% sikker på at jeg går for den løsningen på iPhone 7 også.

Lenke til kommentar

For litt over en time siden kræsja telefonen min (iPhone 7 256GB) og nå nekter den å starte igjen. Eplelogoen vises og så får man en sånn "buffering" ring/timer ting og der henger den.

Har hengt i lang tid nå. Tenker jeg blir nødt å prøve å resette den.

Usikker på når siste sikkerhetskopi ble tatt, og i tillegg er telefonen administrert så noen ganger henger den under oppsett hvis man bruker sikkerhetskopi fra iCloud.

Lenke til kommentar

Noen som har brukt og kan anbefale ett gjennomsiktig deksel som bygger nok ut til at det beskytter kameraglasset?

Når det gjelder gjennomsiktige deksler har jeg absolutt ingen gode erfaringer. De matte er greiere, der er det blant annet noen som er så syltynne at det du mest merker er at de har bedre grep og at fargen på telefonen blir ødelagt (yay!). Jeg bruker et slikt i hverdagen, men bytter til et langt tykkere når jeg skal ut i skogen eller tilbringe dagen utenfor huset eller jobben.

Når det er sagt har modern et gjennomsiktig gummideksel fra Spaceworld som hun mest kjøpte fordi det var billig, og det skal visst være greit nok. 

Lenke til kommentar

Noen som har brukt og kan anbefale ett gjennomsiktig deksel som bygger nok ut til at det beskytter kameraglasset?

Når det gjelder gjennomsiktige deksler har jeg absolutt ingen gode erfaringer. De matte er greiere, der er det blant annet noen som er så syltynne at det du mest merker er at de har bedre grep og at fargen på telefonen blir ødelagt (yay!). Jeg bruker et slikt i hverdagen, men bytter til et langt tykkere når jeg skal ut i skogen eller tilbringe dagen utenfor huset eller jobben.

Når det er sagt har modern et gjennomsiktig gummideksel fra Spaceworld som hun mest kjøpte fordi det var billig, og det skal visst være greit nok.

Har brukt puro 0,3mm matt blankt silikon skin til iphone 6 i to år.

Kjøpte nytt av samme type til iphone 7 sort, bare denne gangen blankt. Og det har enda bedre gripe evne uten å føles for "seigt".

Beskytter jo mot hakk og riper på aluminiumen (jeg har ikke noe på glasset).

Det bygger akkurat opp for og kompenserer linseforhøyelsen.

Er godt fornøyd

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Har selv kjøpt Apple sitt skinndeksel, høy kvalitet på det med den nye knappeløsingen :) Er bare på jakt etter ett greit gjennomsiktig ett som jeg legger med i julegaven til madammen, ellers får hun velger selv noe bedre etter egen smak over jula :p Men takk for tips!

Får vel telefonen min på mandag eller tirsdag tenker jeg, blir selvsagt artig med noe nytt!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...