iCar Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Mulig det bedrer seg nå for oss som venter på Jet Black http://www.macrumors.com/2016/10/14/iphone-7-plus-jet-black-in-stock-us/ Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Andre som har problemer med at andre enheter ikke finner delt hotspot? Iphone 7 plus Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 For å kunne koble til så må den telefonen som deler være inne på innstillingsiden for hotspot. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) For å kunne koble til så må den telefonen som deler være inne på innstillingsiden for hotspot. Mener du at telefonen som deler ut internett må ha hotspot-siden i inntillingsmenyen fremme på skjermen for at det skal virke?? Jeg har nå vitterlig delt ut internett til ungene fra min iphone 6 (iOS 8.3), og brukt telefonen til alt mulig samtidig. Og det funker som en kule! EDIT: Det kommer en permanent grønn linje øverst som forteller meg at jeg deler ut internett, og hvor mange som er tilkoblet. Endret 15. oktober 2016 av ozone Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Om du skal dele Internett fra en iPhone til andreenheter som har en annen Apple-ID, eller er andre type enheter som Androidtelefoner, PC-er osv så må den aktuelle iPhone'en være inne på innstillingsiden for hotspot for at disse skal kunne koble seg til. Det er hvertfall min erfaring. Når de først er koblet til så kan du gå ut ifra siden, det er ikke noe problem. Men for at nye, ukjente enheter skal kunne koble seg til førstegang så må du være inne på siden. Unntaket er andre Appleenheter med samme Apple-ID, de bruker iCloud Keychain (om du har dette aktivert) og kobler seg til automatisk uten passord eller noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Jeg bruker internettdeling på telefonen mye, både for PC og nettbrett, og må ikke ha innstillingssiden oppe for at dette skal funke. Edit: Ser jeg har svart i 7-tråden, men min erfaring er på 6S. Kan være forskjell her. Endret 16. oktober 2016 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Sikkert bare noe rart jeg har fått for meg da Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Om du skal dele Internett fra en iPhone til andreenheter som har en annen Apple-ID, eller er andre type enheter som Androidtelefoner, PC-er osv så må den aktuelle iPhone'en være inne på innstillingsiden for hotspot for at disse skal kunne koble seg til. Det er hvertfall min erfaring. Når de først er koblet til så kan du gå ut ifra siden, det er ikke noe problem. Men for at nye, ukjente enheter skal kunne koble seg til førstegang så må du være inne på siden. Unntaket er andre Appleenheter med samme Apple-ID, de bruker iCloud Keychain (om du har dette aktivert) og kobler seg til automatisk uten passord eller noe som helst. Dette hjalp faktisk for meg! Gikk fra Android til iPhone (aldri hatt dette før) og forventet at det bare skulle være å skru på hotspot så koble seg til (som jeg alltid har gjort). Men måtte faktisk være inne på innstillingssiden som du sier. Merkelig og sikkert en bug, men det fungerte ihvertfall for meg. Takk Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) . Endret 13. november 2016 av bleue Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Andre som må reautorisere/oppgi passordet til Outlook-kontoen hele tiden? Finnes det en løsning? Bruker Mail-appen. Jepp, du kan trykke Avbryt, du trenger ikke skrive passordet hele tiden. Ble fortalt hvorfor det skjedde av en mer erfaren bruker enn meg, men forklaringen var ikke så interessant så jeg husker den ikke. Lenke til kommentar
Båtgutten1 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Andre som opplever at alarmen ikke fungerer på 7ern? har hatt ett par dager hvor jeg nesten har forsovet meg Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Fungerte for meg i dag. iOS 10.0.2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Problemer med vekkerklokke har jeg aldri opplevd. 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Problemer med vekkerklokke har jeg aldri opplevd. Har brukt min siden release, 0 problemer her å, ios 10.0.2 Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hvilken deksler bruker dere? Får så lyst å ikke bruke deksel, da den er så sykt fin uten. Selv bruker jeg denne: http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/deksler-og-etui-til-mobiltelefon/MMY52ZMA/apple-iphone-7-skinndeksel-sort Jeg synes den egentlig er altfor tjukk. Vurderer å kjøpe http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/deksler-og-etui-til-mobiltelefon/IPC74703TR/puro-0-3-deksel-iphone-7-transparent Den er gjennomsiktig og mye tynnere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Bruker samme deksel som du linker til. Dog til Plus og ikke vanlig. Men liker å bruker den naken også. Har alltid brukt Apple sitt skinndeksel så er egentlig vant med den tykkelsen. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ble det latterlig irriterende problemet med at kontrollene på hodetelefoner sluttet å virke etter 5 minutter fikset med en softwarefix? Innså nettopp at jeg fortsatt er på 10.0.1, så burde vel få ut fingeren og komme meg oppover. Ellers, til dekseldiskusjonen har jeg brukt deksel de første to ukene, og da Apple sitt skinndeksel i mørkeblått. Har fungert greit det, men nå har jeg blitt litt bedre vant til størrelsen og kjører telefonen uten noe deksel fremover. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ja, software bug skal være fikset. Jeg bruker dbrand skin på min. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Bruker Baseus https://www.ebay.com/itm/112157153088 Lenke til kommentar
power Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Andre som opplever at alarmen ikke fungerer på 7ern? har hatt ett par dager hvor jeg nesten har forsovet megJa, opplevde dette i går. Bruker den nye bedtime-funksjonen. Forsov meg med over en time. Telefonen var helt stille og det sto bare Alarm i displayet. I dag satte jeg på en ekstra "vanlig" alarm for å være sikler. Begge gikk av slik de skulle Endret 18. oktober 2016 av power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå