Gå til innhold

iPhone 7-tråden

PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor land tid det tar fra den sendes fra Kina? :)

Min ble sendt fra Kina 29.09. Akkurat nå er den Arnhem Hub, Nederland. Er forventet levert hos meg på onsdag.

I korte trekk betyr det at det tar 6 dager med transport, inkludert helg. Eller 4 virkedager. Men mye beror nok på hvor du bor.

Endret av figg1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Nå tok min gamle samsung galaxy nexus visst kvelden :) sluknet helt nå nettopp og reagerer ikke lenger på knappetrykking og tar ikke imot SMS lenger. Den tjente meg godt i fem år. På tide å degradere samsung galaxy S5 til reservetelefon, og kjøpe en ny hovedtelefon. Skal vurdere iphone 7 igjen som ny mobil :) Har ikke lyst til å kjøpe noen billig android mobil som reserve og fortsette med S5 som hovedmobil.

Lenke til kommentar

Jeg hadde opprinnelig levering mellom 5-11 oktober, men TNT sier 14... Og den har stått stille i 'Pudong International Airport' siden 1 oktober.

Det gjorde min også, helt til i dag. Tipper du får en oppdatert status i morgen kveld. Men om du er i tvil, ring til TNT. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde opprinnelig levering mellom 5-11 oktober, men TNT sier 14... Og den har stått stille i 'Pudong International Airport' siden 1 oktober.

Du får den raskere enn det. Jeg hadde forventet levering en tirsdag og fikk den fredagen før. Den har nok bare stått stille i Kina p.g.a helg. For meg tok det 5 dager fra den ble sendt fra Apple til den ble levert på døra på Østlandet. Bor du sentralt i Norge leveres den raskt :)

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Mektig imponert av batteriet til 7 Plus! Over 10 timer bruk (hvorav ca. 7 timer skjermtid) i løpet av nesten 24 timer!

Lader du helt til 100% ?

Gjorde det nå for å teste. Setter vanligvis på lading ved 20 % og tar den av ved 90 %. Men det varierer alt etter hvordan dagen ser ut - skal jeg være mye på farten en dag lader jeg selvsagt helt opp.
Lenke til kommentar

Mektig imponert av batteriet til 7 Plus! Over 10 timer bruk (hvorav ca. 7 timer skjermtid) i løpet av nesten 24 timer!

Imponerende :)

Jeg håper bare Apple får størrelsen på sine Plus modeller under kontroll til neste lansering av, for det blir nok litt trist å måtte nøye seg med en vanlig iPhone og batteriet der etter S7 Edge når jeg hopper over igjen til iOS

Lenke til kommentar

Batteriet på iPhone 7 (ikke plus) imponerer meg også voldsomt, stor forskjell fra 6S. Hvis jeg har telefonen fulladet fra morgenen av, pleier jeg å ha rundt 30% igjen på kvelden. Bruker telefonen jevnt mye, og har den også koblet til Apple Watch.

Lenke til kommentar

Etter litt rot fikk jeg min iPhone Plus 7 128GB matt sort i går. Veldig fornøyd sålangt.

Jeg har kjøpt meg et lommeboketui fra Clas Ohlson, men er ikke veldig fornøyd med den. Noen som kan anbefale noe lommeboketui som selges i Norge?

Evt. noen som har gode tips til hvordan man kjøper fra Amazon US?

Lenke til kommentar

Lader du helt til 100% ?

Gjorde det nå for å teste. Setter vanligvis på lading ved 20 % og tar den av ved 90 %. Men det varierer alt etter hvordan dagen ser ut - skal jeg være mye på farten en dag lader jeg selvsagt helt opp.

Takk for tipset. Greit å vite :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...