2bb1 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Har Telenor-link til 7 Plus 128gb svart matt Send PM. Lenke til kommentar
raexon Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Beklager den linken jeg hadde til Telenor er allerede blitt brukt, men du må ikke betale for linken. Folk må vel være såpass oppegående at de velger å gi de bort. Uansett lykke til 1 Lenke til kommentar
Båtgutten1 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Har Telenor-link til 7 Plus 128gb svart matt Send PM. Har sendt deg PM 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Et lite tips til dere som søker etter en iphone 7/7plusJeg snakket nettopp med Lefdal via chatten og de har inne et par stk av enkelte modeller ( hovedlageret )Jeg spurte fint om de kan sende en til nærmeste butikk slik at jeg kan stikke innom der for å hente en Det var ingen problem,så butikken sender meg en sms nå til uken når de har telefonen klar til megOBS: Det er kun Telenor telefoner tilgjengelig,de venter forsatt på Telia og telefoner som er ulåst http://www.lefdal.com/catalog/mobil-og-gps/lf_mobiltelefoner/mobiltelefon?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3DwXqsGQV5TxgAAAFD4oE2st6G%26discontinued%3D0%26ManufacturerName%3DApple%26online%3D1%26%40Sort.ViewCount%3D1&PageSize=45&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&CategoryName=lf_mobiltelefoner&CategoryDomainName=store-lefdal-ProductCatalog#filter-anchor Lenke til kommentar
Ricola Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Fikk endelig telefonen igår ettermiddag. Veldig fornøyd med å være tilbake på iPhone etter 4 år med Android. Savner to ting fra Android, mulighet for litt mer UI endringer ( vet det er mulighet for jailbreak, men ikke denne gang ) og "tastaturet" er bedre på en annen måte på Android. Ellers, topp notch kvalitet. ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Nå er det jo åpent for å bytte tastatur i iOS også, så kanskje du finner noe bedre på Appstoren etter din smak Endret 1. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Ricola Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Sett litt. Liker gboard men det finnes ikke med norske taster enda. Så får vente på det. Er blitt vant med det standard nå som dobbel tap space foe punktum osv så går unna nå Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Et lite tips til dere som søker etter en iphone 7/7plus Jeg snakket nettopp med Lefdal via chatten og de har inne et par stk av enkelte modeller ( hovedlageret ) Jeg spurte fint om de kan sende en til nærmeste butikk slik at jeg kan stikke innom der for å hente en Det var ingen problem,så butikken sender meg en sms nå til uken når de har telefonen klar til meg OBS: Det er kun Telenor telefoner tilgjengelig,de venter forsatt på Telia og telefoner som er ulåst Selges også ulåst, var på Elkjøp og kjøpte sort7/128 ulåst Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Nå har jeg hatt min iPhone 7 128GB i litt over to døgn, og kunne ikke vært mer fornøyd. Uvant å gjøre seg vant til den nye hjemknappen, men synes den er mer enn grei nok. Når det kommer til riper, så har jeg enda ikke fått noen riper i telefonen. Ble positivt overrasket over dette, ettersom andre har fått riper etter enda kortere tid. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Nå har jeg hatt min iPhone 7 128GB i litt over to døgn, og kunne ikke vært mer fornøyd. Uvant å gjøre seg vant til den nye hjemknappen, men synes den er mer enn grei nok. Når det kommer til riper, så har jeg enda ikke fått noen riper i telefonen. Ble positivt overrasket over dette, ettersom andre har fått riper etter enda kortere tid. Har hatt Iphone hvert år siden 3gs å har aldri hatt ripeproblemer , er vel kun den nye Jet Black fargen som har satt dette på programmet igjen Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Expert.no har 5 stk ulåste 7 Plus 128GB Black på sentrallager. Kun for bestilling på nett. Sjekket med lokal butikk for to minutter siden... Endret 1. oktober 2016 av JaNeiJo Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Expert.no har 5 stk ulåste 7 Plus 128GB Black på sentrallager. Kun for bestilling på nett. Sjekket med lokal butikk for to minutter siden... Elkjøp/Lefdal har 100+ svarte 7 plus 128 GB, og 10-50 av alle de andre plus modellene bort sett fra Jet Black i følge prisguiden. Endret 1. oktober 2016 av Jada-jada Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Da var hvertfall min iPhone 7 Plus 128GB Jet Black i hus 3 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Da var hvertfall min iPhone 7 Plus 128GB Jet Black i hus Gratulerer! Lenke til kommentar
Silje_ Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Noen som vet hvor land tid det tar fra den sendes fra Kina? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Min er "på vei" med TNT. Forventet levering endret fra 10. oktober til 13. oktober Lenke til kommentar
deleder Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Til det sentrale Østlandet tok det for meg 4 dager fra den var sendt, men tror jeg hadde litt flaks Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Noen som har noen smarte trix i ermet for overføring av kontakter/meldinger fra Wp til iPhone ?? Utrolig kjedelig å legge inn mange kontakter manuelt . Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Noen som har noen smarte trix i ermet for overføring av kontakter/meldinger fra Wp til iPhone ?? Utrolig kjedelig å legge inn mange kontakter manuelt . Regner med at du har kontaktene på en Microsoft-konto hvis du bruker WP? Da er det bare å logge på med den samme kontoen på iPhone. Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Ja jeg har fult opp på Outlook. En salig blanding av kontakter med tlf og epostkontakter, jobb og privat, 800 og ett eller annet i tallet. Håpløst. Men nå er jobben utført, satt igjen med 80-90 som jeg la inn en og en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå