2bb1 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 torbjornhb: Ååå, så appene blir ikke lastet ned automatisk, bare innstillingene? Orbis: Takk for link, skal sjekke ut. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 torbjornhb: Ååå, så appene blir ikke lastet ned automatisk, bare innstillingene? Orbis: Takk for link, skal sjekke ut. Jeppsy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Burde kanskje bestillt meg en i7 plus. Da får jeg jo 3 i 1. Iphone,ipad og ipod Derfor etter litt frem og tilbake, endte jeg på en 7 plus igjen. Dette er min "hovedmaskin", og har da kvittet meg med iPad. Kommer ikke til å kjøpe flere iPads i fremtiden. Labtop'n ligger strømløs i skuffa. Bruker air2'n til alt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Las at portrett-modus skulle komme etter å ha oppdatert telefonen, men den er ikke i kamera-appen min. Noen som vet hvordan jeg får aktivert den? Så på en side eller to tilbake at det var en her som hadde testet funksjonen. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Las at portrett-modus skulle komme etter å ha oppdatert telefonen, men den er ikke i kamera-appen min. Noen som vet hvordan jeg får aktivert den? Så på en side eller to tilbake at det var en her som hadde testet funksjonen. Da må du vel i så fall være med i beta programmet Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Altså en beta-tester av iOS? Nei det er jeg ikke, så får vel pent vente da Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 huh? Er ikke portrett modus i kamera appen tilgjengelig for alle som har oppdatert til 10.0.2? Det trodde jeg... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 huh? Er ikke portrett modus i kamera appen tilgjengelig for alle som har oppdatert til 10.0.2? Det trodde jeg... Alle med 7 Plus. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ok, det hadde ikke jeg fått med meg. Får vente til jeg får min til uken for å teste da Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Da har jeg en bestillingslink fra Telenor til en iPhone 7 Plus 128GB Matt Svart om noen er interessert , send PM. Henter min 7 Plus på posten i kveld så da har jeg denne til overs. Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Da har jeg en bestillingslink fra Telenor til en iPhone 7 Plus 128GB Matt Svart om noen er interessert , send PM. Henter min 7 Plus på posten i kveld så da har jeg denne til overs. Pm sendt Lenke til kommentar
Crisper Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Er lei av å vente på bestillingslink fra Telenor nå. Hvor mange kan det være som har reservert en iPhone 7 Plus rose gold 128GB rett over klokken 09.01 da de åpnet 9. september? Hvis noen tilfeldigvis har en link på nevnt modell til overs, som jeg kan få, blir jeg veldig glad. Endret 30. september 2016 av Crisper Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Burde kanskje bestillt meg en i7 plus. Da får jeg jo 3 i 1. Iphone,ipad og ipod Derfor etter litt frem og tilbake, endte jeg på en 7 plus igjen. Dette er min "hovedmaskin", og har da kvittet meg med iPad. Kommer ikke til å kjøpe flere iPads i fremtiden. Labtop'n ligger strømløs i skuffa. Bruker air2'n til alt.Temmelig off-topic men du ødelegger batteriet ved å la det være tomt. Lad batteriet til 50-60% for å bevare det under oppbevaring. Endret 30. september 2016 av Complexity Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 spørsmål,er det slik at man kan kun kjøpe iphone 7/7plus med swap hvis man kjøper via telenor??? Lenke til kommentar
Kenneth010 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Om noen andre har link til telenor på matt svart 7 plus 128gb fra telenor så pm meg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Burde kanskje bestillt meg en i7 plus. Da får jeg jo 3 i 1. Iphone,ipad og ipod Derfor etter litt frem og tilbake, endte jeg på en 7 plus igjen. Dette er min "hovedmaskin", og har da kvittet meg med iPad. Kommer ikke til å kjøpe flere iPads i fremtiden. Labtop'n ligger strømløs i skuffa. Bruker air2'n til alt.Temmelig off-topic men du ødelegger batteriet ved å la det være tomt. Lad batteriet til 50-60% for å bevare det under oppbevaring. Takk for tipset. Jeg pleier og fullade den en gang i halvåret. Men uansett så kosta den ikke mer enn 1/4 av hva en i7 128gb koster Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 spørsmål,er det slik at man kan kun kjøpe iphone 7/7plus med swap hvis man kjøper via telenor??? Via telenor.no og i Telenorbutikken så er det kun med SWAP. Men hvis du går til Elkjøp, Expert osv så kan du kjøpe med den andre abonnementene. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 huh? Er ikke portrett modus i kamera appen tilgjengelig for alle som har oppdatert til 10.0.2? Det trodde jeg...Alle med 7 Plus. Kommer i iOS 10.1. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Da har jeg en bestillingslink fra Telenor til en iPhone 7 Plus 128GB Matt Svart om noen er interessert , send PM. Henter min 7 Plus på posten i kveld så da har jeg denne til overs. Når fikk du mail på reservasjonen? Venter på samme modell, men tar jo evigheter selv om jeg var tidlig ute. Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Da har jeg en bestillingslink fra Telenor til en iPhone 7 Plus 128GB Matt Svart om noen er interessert , send PM. Henter min 7 Plus på posten i kveld så da har jeg denne til overs. Når fikk du mail på reservasjonen? Venter på samme modell, men tar jo evigheter selv om jeg var tidlig ute. Reserverte 09:01 9/9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå