figg1 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 På en annen side så er det kanskje ikke så mange som har telefonen lengre enn til at det er kommet ny. Så de helt store forskjellene vedr. batterikapasitet kommer nok ikke etter 1 år. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Det har du helt rett i! Et resultat av overflodsamfunnet. Men dere som selger telefonen etter ett år har jo lov å tenke på de neste eierne Lenke til kommentar
aiaN Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hva er folks erfaringer med varmeføring? Synes telefonen blir en del varmere enn min 6S. gjelder under godt bruk. Synes når telefonen lader blir den en del varmere enn tidligere modell også.Fortsatt kvikk. Men kan de ha vært for over entusiastiske på klokkehastigheten på telefonen. Jeg synes 6S var kjapp nok. Så blir ikke sur for en liten downclock i senere iOS release. Da blir jo telefonen mer strømgjerrig også Lenke til kommentar
bbering Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Har noen en link på iPhone 7 plus 128 Gb de ikke trenger hadde jeg blitt veldig glad for den! Lenke til kommentar
Lumanova Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Da er telefonen min bekreftet inn på lager hos komplett i morgen, så får vi se om det stemmer. Noen som har tips for hva jeg bør ta for en samsung galaxy 6 edge+ på finn? Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hmm, hvor lang tid tar det før jeg blir vandt til denne nye hjemknappen tro? Lenke til kommentar
eiks Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hva er folks erfaringer med varmeføring? Synes telefonen blir en del varmere enn min 6S. gjelder under godt bruk. Synes når telefonen lader blir den en del varmere enn tidligere modell også. Fortsatt kvikk. Men kan de ha vært for over entusiastiske på klokkehastigheten på telefonen. Jeg synes 6S var kjapp nok. Så blir ikke sur for en liten downclock i senere iOS release. Da blir jo telefonen mer strømgjerrig også Min blir helt sinnsykt varm. Spesielt når man ser på video og skjermen er på konstant. 5 min og tlf er gloheit! Det ble ikke min gamle 6. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Moderatormelding Kjøp og salg er ikke tillatt. Et innlegg forsvant. Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
ozone Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Min blir helt sinnsykt varm. Spesielt når man ser på video og skjermen er på konstant. 5 min og tlf er gloheit! Det ble ikke min gamle 6. Jaget etter ytelse er litt for stort, synes jeg. Det finnes grenser for hva man trenger av prosessorkjerner og klokkefrekvens for å surfe, lese meldinger og se en video. Så får heller folk spille superspillene på andre plattformer. Tenk hva batteritiden kunne vært... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Kjøp heller en billig mobil. Så har en veldig mange tusen en kan bruke på spilleglede! Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Da blir min ordre av iPhone 7 Plus 32 GB klargjort for sending. Bestilte 18. September. Står levering 12-18 oktober, men regner med at denne er fremme før dette? Lenke til kommentar
figg1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Da blir min ordre av iPhone 7 Plus 32 GB klargjort for sending. Bestilte 18. September. Står levering 12-18 oktober, men regner med at denne er fremme før dette? Disse datoene til Apple pleier stemme ganske bra. Har bestilt fra Apple i flere år. Som regel kommer det den første av de datoene du har fått. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hmm.. så det vil ta 15 dager å få en vare til Norge? Mener at de som fikk preparing for shipment, fikk telefonene sine ganske raskt. Lenke til kommentar
figg1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hmm.. så det vil ta 15 dager å få en vare til Norge? Mener at de som fikk preparing for shipment, fikk telefonene sine ganske raskt. Tja. Kommer jo ann på om det er standardlevering eller ekspress. Min har samme status som din, dog ekspress levering. Den har levering 04.10-10.10. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Fikk tak i en 7 plus 256gb sort fra Atea i går. Sjekket nettbutikken deres i går ved en tilfeldighet og da hadde de 3 stk. Utsolgt i dag. Håper den dukker opp i morgen eller fredag Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Har ekspress Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Kjøp heller en billig mobil. Så har en veldig mange tusen en kan bruke på spilleglede! Tror de fleste har fått med seg at du synes iPhone 7 er en for dyr mobil. De har du repetert x antall ganger. Tror ellers at folk klarer å tenke selv Lenke til kommentar
figg1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Har ekspress Merkelig. Bor du langt nord? Lenke til kommentar
figg1 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Kjøp heller en billig mobil. Så har en veldig mange tusen en kan bruke på spilleglede! Tror de fleste har fått med seg at du synes iPhone 7 er en for dyr mobil. De har du repetert x antall ganger. Tror ellers at folk klarer å tenke selv Godt sagt! Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg er så usikker om jeg skal kjøpe iphone 7, eller om jeg skal vente til neste år. Hva tenker dere som allerede har den? Er det store forskjell fra iPhone 6s, er den verdt oppgraderingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå