Kittel2 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Så da kan jeg med andre ord belage meg på å vente til mandag? Har du fått sporingsnummer fra Telenor? Nei, men de sa den skulle ble sendt i dag. Så lenge jeg bestilte den før klokka 15. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 hmmm... Min galaxy S5 kan gjøre alt jeg trenger, utenom å veie ting slik som iphone 7 kan, og jeg har onedrive på alle mine PC'er og android telefoner, har ikke lyst til å bytte til iphone likevel. Man har liksom oppfattelsen av at den kan gjøre noe "magisk" som ingen annen telefon kan, men når det kommer til stykket blir det bare en utgift til, og den er akkurat like kjedelig som de andre og taper seg i verdi, og en dag er den utrangert og foreldet... Hadde lyst på noe nytt, men jeg har mer lyst til å ha 10 000 "ekstra" på konto... så jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe iphone likevel. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Så da kan jeg med andre ord belage meg på å vente til mandag? Har du fått sporingsnummer fra Telenor? Nei, men de sa den skulle ble sendt i dag. Så lenge jeg bestilte den før klokka 15. Er du heldig sender de den idag men nå er det helg og pakker går ikke videre da før mandag så tidligst tirs vil jeg si men det er avhengig at Telenor sender den idag. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Er det noen som vet om det går an å kjapt endre videooppløsningen man tar opp med inne fra kamera-appen? Eller må man helt inn i innstillingene? Tror ikke det. Ikke funnet det jeg nei. Apple er så enkelt å bruke skjønner du. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Så da kan jeg med andre ord belage meg på å vente til mandag?Har du fått sporingsnummer fra Telenor? Nei, men de sa den skulle ble sendt i dag. Så lenge jeg bestilte den før klokka 15. Er du heldig sender de den idag men nå er det helg og pakker går ikke videre da før mandag så tidligst tirs vil jeg si men det er avhengig at Telenor sender den idag. Kommer bil på ettermiddagen hver eneste dag som oftest. Men det blir bare stående på terminalen uskannet fram til mandags morgen. Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jobber ikke posten på Lørdager? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hvis noen vil ha en bestillingslenke (Telenor) til en vanlig 7 på 256Gb i gagatsvart, har jeg en til overs... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jobber ikke posten på Lørdager? Ikke postbudene. (Fra 1. mars i år, om jeg ikke husker feil.) Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Da hadde jeg hentet min 7-er 128 GB gagatsort eller Jet Black om du vil. Bestilte fra Apple så fort jeg kunne på forhåndsbestillingsdagen. Veldig fornøyd med valg av finish, selv med fare for skrap og fingermerker. Lenge siden jeg har sett en så flott telefon. Og så kjapp den er! Himmel og hav! Lenke til kommentar
RiDe Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Da har jeg hentet min 7 plus 128gb. Telefonen virker til å være knall. Det eneste jeg kan sette fingeren på er "hissing" under load - noen flere som har dette? Endret 23. september 2016 av RiDe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Hissgate? http://www.phonearena.com/news/This-could-be-why-some-iPhone-7-units-make-a-hissing-noise_id85666 Endret 23. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
RiDe Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hissgate? http://www.phonearena.com/news/This-could-be-why-some-iPhone-7-units-make-a-hissing-noise_id85666 Yes, hører det også litt når det ikke er noe særlig load på telefonen også.... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Finnes det en løsning på hissingen? Og har de funnet fellesnevneren for enhetene som er rammet? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Det er nok lyden av desillusjonerte Windows Phone/Mobile-eiere dere hører ... 1 Lenke til kommentar
pi3n0 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Noen andre som har opplevd at det er lang tid mellom når telefonen er sendt og beregnet leveringsdato? Min 7+ Black 128GB ble sendt i dag og har beregnet leveringsdato 4 Oktober. (kjøpt direkte fra Apple) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Har erfart et det datoen fort endrer seg til det bedre ganske kjapt. På mandag er det ikke umulig at du ser ett hopp. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Om en kjøper iphone7 på telia.no og binder Seg til mini 1GB i et år. Så får en 100kr i bindingsrabatt Lenke til kommentar
Ricola Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Noen andre som har opplevd at det er lang tid mellom når telefonen er sendt og beregnet leveringsdato? Min 7+ Black 128GB ble sendt i dag og har beregnet leveringsdato 4 Oktober. (kjøpt direkte fra Apple) Jepp, fikk samme mail idag. Håper det bare er ca bergenet og at den kommer fortere. Venter noe enormt på denne telefonen nå. Batteritiden på Note3'n min er forferdelig nå og eg trenger seriøst denne. Black 128gb med rød leather case, blir bra! Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 100kr i bindingsrabatt Er det ikke mer? Men kanskje mere på de dyrere abonnentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå