Gå til innhold

iPhone 7-tråden

PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

Må si jeg liker ios veldig bra, så kommer nok alltid til og ha en ios dings ihuset. Har prøvd litt android 5 og 6 siste tiden.

Er helt ok android også, har skjedd litt med android siden sist jeg brukte det(android 2)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Vel, det står jo ikke akkurat hva han har gjort med telefonen, og det ser jo i utgangspunktet ut som den har fått ganske kjip behandling.

Men ja, jeg er generelt bekymret for hvordan telefonen vil holde seg over tid.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Planen er å bruke "skjermbeskytter", altså sånn "film" på baksiden og på sidene. Vi får se hvordan det fungerer. Eventuelt så blir det jo case, men da er jo litt av poenget med Jet Black borte.

Jeg har skrapa opp 2 iphone,for meg er det umulig og holde en iphone pen uten case..

Lenke til kommentar

uaktuelt for meg å selge en strøken 64GB for under 6-6.500,- da den er under 3 mnd gammel. Til det var endringene fra 6S til 7 ikke store nok (for min del).

Du vil sikkert ha glede av den i 3-4år til. Kjøp deg heller en iphone 9, når den tid kommer

Slik tenker jeg også.

Selv om der er en del bra nye ting med 7'ern, så er de litt sånn i startgropen for min del.

• Solid state home-knappen er en god begynnelse, men det er jo bare et hvileskjær fram mot home knapp og Touch-ID integrert i skjermen, eller flyttet ut på rammen (Skal ikke se bort fra at alle knappene blir solid state i rammen på en eller annen måte)
  • Skjermen kan da dekke hele fronten.
  • Vanntettingen blir nok IP68 neste år
  • Tipper de også gjør noe med 'stereo' høyttalerene på neste modell. Det blir for dumt med én høyttaler ut huller i bunn, og én gjennom en 'sprekk' over skjerm. Neste år er nok alle hullene i bunn borte, og høyttalerene (og mikrofon) kommer ut gjennom hver sin 'sprekk' over topp og bunn på skjermen (Nå har jo de bevist at de klarer å få høy klar lyd ut gjennom ørehøyttaler-sprekken).
  • Tipper de også har forsket mer på hvile-prosessoren da, slik at telefonen nesten ikke bruker strøm til lav-ytelses oppgaver.
  • Satser også på at kamerabumpen er borte neste år...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel ikke skjermbeskyttere men noen fine etuier som blir det viktigste (for oss jet black kjøpere ) :-)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1738243&p=23462476

Har bestillt 7+ Thin fit Jet Black. Fikk estimert levering så sent som 12 - 24 oktober, så regner med at disse er i produksjon a.t.m.

Igjen så må jeg si ETUI, der du kan beskytte fronten og. Det er jo mye farge i fronten også . Hadde et slikt med vindu til 6+ plussen jeg hadde Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Vel, det står jo ikke akkurat hva han har gjort med telefonen, og det ser jo i utgangspunktet ut som den har fått ganske kjip behandling.

Men ja, jeg er generelt bekymret for hvordan telefonen vil holde seg over tid.

Er snakk om The Verge sitt test eksemplar visstnok.

http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/9/20/12985890/iphone-7-jet-black-scratches

Huffda

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

De merkene ser ut som normal slitasje også. Bevegelser på telefonen når den ligger ned på ryggen etc.

Jeg tror nok en del folk kommer til å bli veldig irriterte etterhvert over hvor lett en slik blank overflate ripes opp.

Var det ikke denne finishen de første iphonene kom med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...