Megaoctane Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Get Rich or Die Tryin Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Fekk min vanlig svart 7, 128 gb i går. Er veldig fornøyd. Men av og til når jeg trykker på hjem knappen, aktiverer jeg talekontroll. Går det an å skru den av? På fårhånd takk for svar Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Gå til innstillinger, dra ned og søk etter Siri, slå av Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) . Endret 13. november 2016 av bleue Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Gå til innstillinger, dra ned og søk etter Siri, slå av Takk for svar, men Siri er slått av. Likevel kommer jeg til talekontroll visst jeg holder litt for lenge på knappen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Wow. Fikk beskjed om at pakken min er mottatt og videresendt fra terminalen i Langhus. Trodde ikke de kjørte i helga, men da kommer den kanskje fram i dag. Pakkene flytter på seg i helgene, men ikke noe utkjøring til sluttbruker. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Satser på at det kommer et lass med svarte 7 plus 32 gb til uken! Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) . Endret 13. november 2016 av bleue Lenke til kommentar
gnav Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg la nettopp inn en bestilling av vanlig 7 i gagatsvart. Hadde egentlig tenkt meg den matte utgaven, men førstnevnte skal visstnok være mye lettere å holde. Jeg foretrekker å ikke bruke deksel. Antatt leveringstid i slutten av oktober, da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Husk på at den gagat sorte er veldig utsatt for merker og striper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Må innrømme at jeg er litt skuffet over iPhonelanseringen jeg. Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe meg en, men så ser jeg at bare den store phableten får toppkameraet. Jeg vil gjerne ha dual kamera, men har ikke lyst på en sånn svær "klædd" i lomma. Og når prisen også viste seg å være såpass høy, da ble jeg vel ikke overrasket, men mer skuffet. Litt for lite nytt i forhold til forrige modell synes jeg. Tror jeg står over denne gangen. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Husk på at den gagat sorte er veldig utsatt for merker og striper. Ja, sant det. Faktisk så liker jeg at ting ser litt brukt ut. Er nesten som å kjøpe rådenim. Får sikkert ikke vanlig markedspris hvis jeg av en eller annen grunn skal selge den, det er jo litt kjipt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) Husk på at den gagat sorte er veldig utsatt for merker og striper. Ja, sant det. Faktisk så liker jeg at ting ser litt brukt ut. Er nesten som å kjøpe rådenim. Får sikkert ikke vanlig markedspris hvis jeg av en eller annen grunn skal selge den, det er jo litt kjipt. Hehe, det er sant det Er nok litt prippen på akkurat telefoner jeg da. Om folk vil le av meg som pakker de inn i ett tynt deksel..vel det får så være. Telefonen i dag, og særlig iPhone er jo nesten ikke til å holde i hånden uten deksel etter min mening, så det er uansett obligatorisk. Edit: Denne knegga jeg faktisk litt av: Endret 17. september 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Haha, jeg også Men antar det er fake/fra et annet arrangement? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Husk på at den gagat sorte er veldig utsatt for merker og striper. Hva er denne "Gagatsvart" greia? Apple lanserte "Black" og "Jet Black". Er det noen som har "oversatt" Jet med Gagat? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Gagatsvart på norsk, ja. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Det svarte stoffet Jet heter Lignitt på norsk, men navnet Jet brukes også i Norge. På latin heter det Lapis Gagates, så jeg synes det er å dra den litt langt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 SNL: "Gagat, jett, svart rav, en beksvart, hard brunkullart som tar politur og anvendes til forskjellige smykkegjenstander." Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) Jeg er ikke spesielt imponerende over kameraet på 7'ern. https://www.youtube.com/watch?v=seSJvwF68-0 Endret 17. september 2016 av Randeboy Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg er enig. Samsung har VELDIG bra kamera om dagen. iPhone sine bilder og video blir blasse og gjerne med en masse lyse områder hvor det hvite bare brenner rett igjennom. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå