Megaoctane Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Holdt på å kjøpe en 7 matt svart i går, men ble veldig veldig usikker på om jeg vil ha 7 over 7 Plus. Har hatt 6 Plus og har nå 6S plus. Det er nok bare en liten vanesak. Kamera med zoom kommer jeg nok aldri til å bruke. Tar ikke bilder... Eneste er skjermen er større og den har 3GB Ram over 2 i vanlig 7 ??? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Apple klarte ikke levere telefoner til alle som vil ha, og på youtube sitter folk og bøyer og knuser og borrer i telefoner bare for å få views. Oh the irony. 2 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) De på YouTube tjener jo millioner på views. Et par telefoner til 10-15.000kr er barnemat for dem. Endret 17. september 2016 av Megaoctane Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Holdt på å kjøpe en 7 matt svart i går, men ble veldig veldig usikker på om jeg vil ha 7 over 7 Plus. Har hatt 6 Plus og har nå 6S plus. Det er nok bare en liten vanesak. Kamera med zoom kommer jeg nok aldri til å bruke. Tar ikke bilder... Eneste er skjermen er større og den har 3GB Ram over 2 i vanlig 7 Kamera på 7plus er den primære årsaken til at jeg går for plus denne gang. Tar mange bilder med iphonen og muligheten til å veksel mellom de to linsene alt etter behov vil for meg være "gull verdt". Er spent på bildekvaliteten og de mulighetene som senere vil komme med dette kamerasystemet. Andre årsak til at jeg oppgraderer fra 6s til 7plus er ønsket om å få "noe annet". Å gå opp til plus vil gi meg denne følelsen og størrelsen tror jeg ikke vil bli noe problem for meg og mitt bruk. At hodetelefonutgangen ble vraket i denne omgang er uten betydning for meg. Gikk over til trådløst for et par år siden. I går endret applestore status på min leveranse fra under behandling til klargjøres for sending. Så nå begynner det å nærme seg at jeg har min nye 7plus 256gb matte black i hende. Lenke til kommentar
Nepe Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Noen som vi ha link fra Telenor på en IPhone 7 Plus 256GB Rosegull? Har du denne fortsatt? Hvis ja, så gjerne! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Holdt på å kjøpe en 7 matt svart i går, men ble veldig veldig usikker på om jeg vil ha 7 over 7 Plus. Har hatt 6 Plus og har nå 6S plus. Det er nok bare en liten vanesak. Kamera med zoom kommer jeg nok aldri til å bruke. Tar ikke bilder... Eneste er skjermen er større og den har 3GB Ram over 2 i vanlig 7 ??? Da er du nok godt vandt med veldig bra batteritid, og behersker du den overdrevne størrelsen på 6s er det kanskje like greit å gå videre med 7 Plus? Om batteritid er viktig selvsagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Da var jammen meg telefonen sendt fra Apple. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 ...man kan høre svak vibrasjonslyd fra "haptic feedback"-motoren som bekreftelse på at knappetrykket ditt er registrert... Det reiser et viktig spørsmål: Er det virkelig ikke mulig å skru av den 'feedbacken' helt? Jeg er allergisk mot vibrator i mobil: Kan ikke fordra vibrasjonsringing, og 'tilbakemelding' på knappetrykk! Jeg gikk så langt en gang, at jeg åpnet min iphone og fjernet vibratoren, for det var én tredjeparts-app som ikke gikk an å skru av vibrasjonstilbakemelding på Antar at jeg ikke vil like dette simulerte knappetrykket i iphone 7 heller. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Da er du nok godt vandt med veldig bra batteritid, og behersker du den overdrevne størrelsen på 6s er det kanskje like greit å gå videre med 7 Plus? Om batteritid er viktig selvsagt Ja det var derfor jeg gikk ut igjen fra lokalet. Batteri og den store skjermen vil bli vanskelig å venne seg av med. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Man venner seg godt til en størrre skjerm ja. Lykke til dere som skal ha nummer syv. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 De på YouTube tjener jo millioner på views. Et par telefoner til 10-15.000kr er barnemat for dem. Poenget mitt var at det er mange andre som må vente på telefonen sin, samtidig som andre med viten og vilje knuser sine. Lenke til kommentar
raexon Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Noen som vi ha link fra Telenor på en IPhone 7 Plus 256GB Rosegull? Har du denne fortsatt? Hvis ja, så gjerne! Den første linken jeg fikk har gått ut, men sender deg den andre jeg fikk idag. Lenke til kommentar
langaA Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 https://www.youtube.com/watch?v=lYEeb4U6ZYs Dette virker lovende med tanke på vanntetthet Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 ...man kan høre svak vibrasjonslyd fra "haptic feedback"-motoren som bekreftelse på at knappetrykket ditt er registrert... Det reiser et viktig spørsmål: Er det virkelig ikke mulig å skru av den 'feedbacken' helt? Jeg er allergisk mot vibrator i mobil: Kan ikke fordra vibrasjonsringing, og 'tilbakemelding' på knappetrykk! Jeg gikk så langt en gang, at jeg åpnet min iphone og fjernet vibratoren, for det var én tredjeparts-app som ikke gikk an å skru av vibrasjonstilbakemelding på Antar at jeg ikke vil like dette simulerte knappetrykket i iphone 7 heller. Jeg har ikke funnet noen måte å deaktivere den nei. Du kan slå av haptic feedback på ting som når du drar ned notifikasjonssenteret o.l. men vibrasjon ved trykk på hjemknappen ser ikke ut til å kunne tas bort. 1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Synd at så mange har reservert for mye og gir bort linkene. Det ødelegger jo hele kø-systemet. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Må si jeg er svært skuffet over djuice. Fortsatt ikke mottatt noen bestillingslink. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) Æsj. Da jeg bestilte 256GB rosegull i stad stod det at den var inne på nettlager, men nå er det tomt. Har ikke hørt noe mer fra Expert, så da er det vel ikke mye håp for at den blir sendt ut med det første. Ja, ja. Life. Da kontakter du Expert og klager. Hvis det står på nettlager når du bestiller, skal det ikke være nødvendig å vente. Da har ikke Expert gjort jobben sin skikkelig. Gi de en sjanse til å fikse deg en slik grådig fort ellers avbestiller du og kjøper et annet sted. Endret 17. september 2016 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Da kontakter du Expert og klager. Hvis det står på nettlager når du bestiller, skal det ikke være nødvendig å vente. Da har ikke Expert gjort jobben sin skikkelig. Gi de en sjanse til å fikse deg en slik grådig fort ellers avbestiller du og kjøper et annet sted. Det ordnet seg! Det tok bare litt tid før den ble plukket fra lager og sendt. Den er på vei nå. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Haha hva skjer på Finn? Folk selger sine iPhone 7 for sånn 10-14000,-! Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) . Endret 13. november 2016 av bleue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå