David_1214 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Snakket med kundeservice hos Djuice nå, og i følge dem er ordren min sendt... Ingen sporing so far. Min ble sendt litt over tre, så hvis det stemmer kommer den i morgen! Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Noen som vet hvor greie DHL er med levering? Frykter jeg er på jobb litt utenfor Oslo (Rødtvet) når de skal levere, bor midt i sentrum.. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Noen som vet hvor greie DHL er med levering? Frykter jeg er på jobb litt utenfor Oslo (Rødtvet) når de skal levere, bor midt i sentrum.. Rødtvet er da i Oslo. Min erfaring er at de ringer før de kommer, og at du da kan be de komme til jobben din. Evt kan du ringe dem på forhånd i morgen tidlig for å avtale. 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ifølge kundeservicen til Telenor sin nettbutikk så ligger telefonen min ferdig pakket på pall og klar til henting av posten hos de. Krysser fingre for at de får plukket den opp i kveld og sendt videre! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ifølge kundeservicen til Telenor sin nettbutikk så ligger telefonen min ferdig pakket på pall og klar til henting av posten hos de. Krysser fingre for at de får plukket den opp i kveld og sendt videre! Kan stemme! I fjor fikk jeg denne "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 08.10.2015 17:38" Satser på at samme melding dukker opp ASAP Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Har ikke hørt noe fra Telenor enda. Mail fra kl. 09.05. Gjelder plus-utgaven. Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) . Endret 13. november 2016 av bleue Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Noen som har erfaring med å skaffe iPhone på lanseringsdagen? Har alltid bestilt via Telenor og fått rett etter lansering. Men siden Telenor nå bare selger "SWAP24" på nett så er jeg avhengig av å kjøpe ifra forhandler så jeg kan binde opp Telenor Frihet 20GB. Var raskt innom Elkjøp Nittedal når de åpnet på fredag for å reservere, men Elkjøp tar ikke reservasjoner i butikk så der er det "første mann til mølla" som gjelder. Jobber ikke du på Spaceworld? Kan vel kjøpe der, da? Ellers vet du vel uansett hvordan ståa pleier å være ved iPhone-lanseringer. Med mindre jeg virkelig blander brukere her nå.. Lenke til kommentar
raexon Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Fått mail ifra Telenor på iPhone 7 plus 256GB i rose gull men usikker om jeg skal gå for denne :s Endret 15. september 2016 av raexon Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Fikk nettopp beskjed i Posten appen at en pakke er forhåndsmeldt til meg nå fra Telenor, hvis det går sånn passe greit burde jeg kunne hente den på posten etter jobb i morgen! :-) Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 En kompis kjøpte seg iPhone 7. Må si jeg ble skuffet når jeg så den. Synes Apple ligger bakpå når det kommer til det estetiske. Nå ligner iPhone på en hvilken som helst annen smart telefon, og den eneste som skiller seg litt ut i positiv grad er Samsung S6/S7 Edge. Jeg trodde Apple skulle komme med dødsstøtet denne gangen og virkelig kline til med noe nytt på designfronten som feks. skjerm som gikk rund hele eller helt ut på siden av telefonen etc. Men egentlig så bryr jeg meg jo ikke, siden jeg nå har blitt Android frelst. Jeg er ikke overrasket at det ikke kom noe kjempe oppdatering. Den kommer nok heller neste år på 10 års jubileumet. Jeg forøvring lovet meg selv å hoppe over denne, men kjenner det kribler. Gikk over til android i mai, men treger en smule ? Men i utgangspunktet venter jeg til neste år ? Lenke til kommentar
swatch Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Fikk lagt inn bestilling hos Apple.no klokken 09:14 på fredagen, så har status som her: Så får se når de faktisk sender denne da. Ble oppdatert nå hos meg: Går riktig vei ihvertfall! Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Noen som har bestilt hos Expert i går/dag som har hørt noe? Bestille fra Expert kl 1220 i går og pakken er godt på vei. Iphone 7 128gb svart. 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Så foreløpig bare vanlig 7 som er på vei (og noen Plus i 32 og 256 gb), men ingen 7 Plus 128 gb? Hmm Endret 15. september 2016 av 2bb1 Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) . Endret 13. november 2016 av bleue Lenke til kommentar
RiDe Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Noen som har bestilt iPhone 7 plus 128 gb sort fra Telia å fått sendingsbekreftelse enda? Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Noen som har bestilt iPhone 7 126 GB i gagatsvart fra Telia, og har fått sendingsbekreftelse? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Er 32GB nok for iPhone 7/7Plus? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Er 32GB nok for iPhone 7/7Plus? Kommer helt an på hva du skal bruke den til. Skal du ha mange bilder og bruke Spotify offline tar det plass. Skal du ikke lagre noe spesielt tror jeg det vil gå helt ålreit. Det kommer kun an på bruken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå