laffatuse Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 De sender så fort de kommer inn min mann bestilte rosegull lørdag og den er sendt . Det står på hvilke farge de får inn og hvor mange gb du skal ha på tlf. snakket med de og de sender så fort de får inn . Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Et lite tips... Bestilte iPhone 7 128gb svart på expert i går. Ble sendt nå Hmmm, gjorde det samme i går, har ikke fått noe bekreftelse. Når er estimert ankomst for pakken? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Et lite tips... Bestilte iPhone 7 128gb svart på expert i går. Ble sendt nå Hmmm, gjorde det samme i går, har ikke fått noe bekreftelse. Når er estimert ankomst for pakken? Fikk bare bekreftelse på at den er levert til Postnord og sporingsnummeret. Postnord bruker to dager hit så da kommer den vel på mandag. Jeg la inn bestillingen min kl 1220 i går. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ser ut som at Apple Store ikke kommer til å ha noen iPhone 7+ eller 7 JB tilgjengelig i butikk i morgen. Lurer da på hvordan det ligger an med de andre butikkene rundt om i verden. http://www.macrumors.com/2016/09/15/iphone-7-plus-jet-black-iphone-7-sold-out/ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Viste seg at det var feil under betaling hos expert så må bestille på nytt og nå er den utsolgt... herregud, ble trekt og alt mulig. Expert tommel ned Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Venter fortsatt i spenning på Telenor. Må da snart komme noe info til de første som reserverte. Endret 15. september 2016 av erlendks Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ser Expert har inne Iphone 7 256 GB silver på nettlager! Vurderer sterkt å bestille nå om ikke apple.no får ut fingeren å sender min bestilling som har status "Klargjører for sending" i flere dager nå. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Sender Apple fra Nederland og det står den leveres 16. holder det jo at den sendes i natt for at du skal få den i morgen (så lenge DHL/UPS) leverer der du bor i Norge. Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Sender Apple fra Nederland og det står den leveres 16. holder det jo at den sendes i natt for at du skal få den i morgen (så lenge DHL/UPS) leverer der du bor i Norge. Det er sant! Men siden jeg bor i Nord-norge, så regner jeg ikke med å få den i morgen! De/dere i sør-norge har en fordeler når det gjelder leveringstid Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Veldig merkelig at ingen har mottatt bestillingslink per epost ifra Telenor enda. Har reservert via Telenor de fire siste årene og da har vi stortsett alltid fått eposten et par dager i forveien. Tyder vel på at det enten er ekstremt tynt med telefoner, eller at Apple har sendt de ut lovlig sent til operatører og forhandlere. Lenke til kommentar
Kenneth010 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Venter fortsatt i spenning på Telenor. Må da snart komme noe info til de første som reserverte. Samme her, bestillte 09.05 på fredag. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Min status hos Eplehuset er "Unprocessed". Jeg fikk mail i går om at jeg var blant de første som fikk tilsendt, men har ikke hørt noe enda. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Bestilte iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black fredag forrige uke. Fikk sporingsnummer fra Telenor nå [Edit] Telia* Endret 15. september 2016 av Ryoki Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Har ikke Eplehuset, i likhet med Komplett sagt at du ikke får telefoner til lansering? Lenke til kommentar
Doge Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ser at de har iPhone 7 256 GB matt svart inne på lager til Expert. Lenke til kommentar
Kenneth010 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Bestilte iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black fredag forrige uke. Fikk sporingsnummer fra Telenor nå Når på fredag bestillte du? Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) . Endret 13. november 2016 av bleue Lenke til kommentar
Doge Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Eplehuset har oppdatert lagerstatus på noen av butikkene deres. For det meste er matt svart inne. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Bestilte iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black fredag forrige uke. Fikk sporingsnummer fra Telenor nå Når på fredag bestillte du? Jeg bestilte et par minutter etter klokken 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå