PongPing Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Det nærmer seg release, bare noen dager igjen Hva tror dere vi kan forvente? Er jo titusen spekulasjoner ute og går, men håper i hvert fall at 16 GB-modellen forsvinner Lurer også på når den kommer i salg her i Norge? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Er ute etter ny iPhone nå, venter på 7er også ser om det blir gode nyheter. Håper og at 16GB forsvinner og at de ikke justerer prisen alt for mye opp igjen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 http://itavisen.no/2016/09/03/dette-er-alt-du-ma-vite-om-iphone-7-og-7-plus-24ghz-10-brikke-mer-ram-12mp-kamera-og-blir-vanntett/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Alt du vil vite om iPhone 7, som du ikke tør spørre om: ITavisen.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Når det gjelder størrelse så peker det meste av rykter mot at de skraper 16GB og innfører 32GB som laveste, for så å hoppe opp til 128GB. Det jeg er redd for er at begge deler innebærer økning i pris. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jeg skal en tur over til Canada i slutten av September og med det så lurte jeg på om det er mulig å forhåndsbestille fra Apple sin kanadiske side og få den levert til en Apple Store i Canada. Er det noen som har erfaringer med dette og er det mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Vet ikke hvordan det er i Canada, men for å handle på Apple Store i USA må man ha Amerikansk kredittkort. Dette gjelder kun når man handler online, ikke i butikk, men for å forhåndsbestille online med pick-up i butikk må man betale når man bestiller. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Når starter sendingen imorgen? Og hvor kan den ses? ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg skal en tur over til Canada i slutten av September og med det så lurte jeg på om det er mulig å forhåndsbestille fra Apple sin kanadiske side og få den levert til en Apple Store i Canada. Er det noen som har erfaringer med dette og er det mulig? Alt det styret og at du ikke får garanti eller reklamsjonsrett for å spare 1300kr? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg har aldri i hele mitt lange liv brukt verken garantien eller reklamasjonsretten på en mobiltelefon, så jeg hadde glatt gjort det for å spare 1300kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Jeg har aldri i hele mitt lange liv brukt verken garantien eller reklamasjonsretten på en mobiltelefon, så jeg hadde glatt gjort det for å spare 1300kr. ikke jeg heller før min 6mnd gamle ipad pro fikk ødelagt skjerm, heldigvis hadde jeg kjøpt den i Norge. Endret 7. september 2016 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg har aldri i hele mitt lange liv brukt verken garantien eller reklamasjonsretten på en mobiltelefon, så jeg hadde glatt gjort det for å spare 1300kr. ikke jeg heller før min 6mnd gamle ipad pro fikk ødelagt skjerm, heldigvis hadde jeg kjøpt den i Norge. Knuste du den selv, gjelder hverken garanti eller reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Til opplysning: - Presentasjonen starter 19:00 norsk tid Jeg kjøpte iPhone 6S+ i oktober i fjor. Vurderer å kaste denne på finn når 7en ankommer butikkene, tenker da en plass mellom 6-7 k er rimelig? Endret 7. september 2016 av Woods Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Her er info om hvor du kan se den: Live streaming uses Apple’s HTTP Live Streaming (HLS) technology, which requires: - an iPhone, iPad, or iPod touch with Safari on iOS 7.0 or later, or - a Mac with Safari 6.0.5 or later on OS X v10.8.5 or later, or - a PC with Microsoft Edge on Windows 10, or - an Apple TV (2nd or 3rd generation) with software 6.2 or later or an Apple TV (4th generation). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Lurer på om kanskje Apple lanserer nye produkter fra Beats i kveld også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Til opplysning: - Presentasjonen starter 19:00 norsk tid Jeg kjøpte iPhone 6S+ i oktober i fjor. Vurderer å kaste denne på finn når 7en ankommer butikkene, tenker da en plass mellom 6-7 k er rimelig? Du skriver ingenting om lagringsplass. Jeg har en 6s 64gb jeg legger ut til 4500 når 7ern er i butikkene, jeg hadde definert det som rimelig. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Til opplysning: - Presentasjonen starter 19:00 norsk tid Jeg kjøpte iPhone 6S+ i oktober i fjor. Vurderer å kaste denne på finn når 7en ankommer butikkene, tenker da en plass mellom 6-7 k er rimelig? Du skriver ingenting om lagringsplass. Jeg har en 6s 64gb jeg legger ut til 4500 når 7ern er i butikkene, jeg hadde definert det som rimelig. 64gb, i + utgave. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Når starter sendingen imorgen? Og hvor kan den ses? Starter 19.00 http://www.macworld.com/article/3116198/apple-phone/how-to-watch-the-live-stream-of-apples-9-7-event.html Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er spent på denne ja. Håper på noe imponerende. Bare de ikke er frekke nok til å by på en prisøkning så er jeg egentlig fornøyd, det begynner å koste nok for en mobiltelefon nå. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Når starter sendingen imorgen? Og hvor kan den ses? Starter 19.00 http://www.macworld.com/article/3116198/apple-phone/how-to-watch-the-live-stream-of-apples-9-7-event.html Takk Jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe den eller ei, knuste min 6s i mai og enda med å selge erstaningsenheten og kjøpe meg en billigere (Huawei P9) for å tjene inn pengene jeg tapte. Må si jeg treger litt, flotte iphone rosegull telefonen min Blir nok fristet i kveld. Men siden det er jubileum neste år har jeg vurdert å vente på den telefonen (om den i det hele tatt blir noe spesielt). Endret 7. september 2016 av Miss_star Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå