Gå til innhold

iPhone 7-tråden

PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Når det gjelder størrelse så peker det meste av rykter mot at de skraper 16GB og innfører 32GB som laveste, for så å hoppe opp til 128GB. Det jeg er redd for er at begge deler innebærer økning i pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Vet ikke hvordan det er i Canada, men for å handle på Apple Store i USA må man ha Amerikansk kredittkort. Dette gjelder kun når man handler online, ikke i butikk, men for å forhåndsbestille online med pick-up i butikk må man betale når man bestiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg skal en tur over til Canada i slutten av September og med det så lurte jeg på om det er mulig å forhåndsbestille fra Apple sin kanadiske side og få den levert til en Apple Store i Canada.

Er det noen som har erfaringer med dette og er det mulig? 

Alt det styret og at du ikke får garanti eller reklamsjonsrett for å spare 1300kr?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg har aldri i hele mitt lange liv brukt verken garantien eller reklamasjonsretten på en mobiltelefon, så jeg hadde glatt gjort det for å spare 1300kr.

ikke jeg heller før min 6mnd gamle ipad pro fikk ødelagt skjerm, heldigvis hadde jeg kjøpt den i Norge.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg har aldri i hele mitt lange liv brukt verken garantien eller reklamasjonsretten på en mobiltelefon, så jeg hadde glatt gjort det for å spare 1300kr.

ikke jeg heller før min 6mnd gamle ipad pro fikk ødelagt skjerm, heldigvis hadde jeg kjøpt den i Norge.

Knuste du den selv, gjelder hverken garanti eller reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Her er info om hvor du kan se den:

Live streaming uses Apple’s HTTP Live Streaming (HLS) technology, which requires:

- an iPhone, iPad, or iPod touch with Safari on iOS 7.0 or later, or

- a Mac with Safari 6.0.5 or later on OS X v10.8.5 or later, or

- a PC with Microsoft Edge on Windows 10, or

- an Apple TV (2nd or 3rd generation) with software 6.2 or later or an Apple TV (4th generation).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Til opplysning: 

- Presentasjonen starter 19:00 norsk tid

Jeg kjøpte iPhone 6S+ i oktober i fjor. Vurderer å kaste denne på finn når 7en ankommer butikkene, tenker da en plass mellom 6-7 k er rimelig? 

Du skriver ingenting om lagringsplass. 

Jeg har en 6s 64gb jeg legger ut til 4500 når 7ern er i butikkene, jeg hadde definert det som rimelig.

Lenke til kommentar

Til opplysning: 

- Presentasjonen starter 19:00 norsk tid

Jeg kjøpte iPhone 6S+ i oktober i fjor. Vurderer å kaste denne på finn når 7en ankommer butikkene, tenker da en plass mellom 6-7 k er rimelig? 

Du skriver ingenting om lagringsplass. 

Jeg har en 6s 64gb jeg legger ut til 4500 når 7ern er i butikkene, jeg hadde definert det som rimelig.

64gb, i + utgave. 

Lenke til kommentar

Når starter sendingen imorgen? Og hvor kan den ses?

Starter 19.00 http://www.macworld.com/article/3116198/apple-phone/how-to-watch-the-live-stream-of-apples-9-7-event.html

Takk :)

Jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe den eller ei, knuste min 6s i mai og enda med å selge erstaningsenheten og kjøpe meg en billigere (Huawei P9) for å tjene inn pengene jeg tapte. Må si jeg treger litt, flotte iphone rosegull telefonen min :) Blir nok fristet i kveld. 

Men siden det er jubileum neste år har jeg vurdert å vente på den telefonen (om den i det hele tatt blir noe spesielt).

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...