Fotoskrulla Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Trange smug i Bergen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Ser du fant på noe annet å gjøre mens du venta på at en halvtime skulle gå så du fikk ut en ny opplasting framfor å levere 2 versjoner på en. Joda, jeg har en masse slike smaubilder fra juni og juli 2006 da jeg faktisk besøkte Bergen flere ganger - i strålende sol så hadde vel flaks den gang bortsett fra et par dager. Da kjerringa bodde i Bergen et halvt års tid på jobb på tidlig -90 tall var jeg ofte hæljependler med fly og banna hver gang for alle utfluktsplaner vi hadde lagt gikk i vasken grunnet regnvær mens sola skinte med fint sommervær i Oslo. Du greide deg unna hjørneutganger med millimeterpresisjon denne gang også. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Trange smug i Bergen, og som seg hør og bør har du også fått fram noen regndråper. Liker dette bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg