kathir28 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Heisann! Jeg er en gutt på 16,5 år og det har nylig åpnet en trafikkskolen i nærheten som har et åpningstilbud på pakkepris til klasse B som koster 15400kr som inneholder det nedenfor 6 stk kjøretimer à 45 min Obligatorisk veilednigstime trinn 2 Sikkerhetskurs bane Forbikjøringskurs Obligatorisk veiledningstime trinn 3 Komplett sikkerhetskurs vei Leie av bil til førerprøve Men jeg lurte på om er jeg for ung til å kjøpe pakke? Trafikkskolen sier at det er best å starte nå og bli ferdig med trafikkskole delen til jeg er 17, så kjøre ett år privat. Men mamma synes at jeg må bli kjent med bilen igjen ved oppkjøring, så jeg må bestille ekstra timer. Har dere noen tanker? Bør jeg vente eller slå til? (man sparer jo litt penger ved å kjøpe nå) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Mor har rett som vanlig, ta deg 1-2 timer hos kjøreskolen nå, så kjører du privat og så kjører du mye på skolen og privat før du slutter med oppkjøring til 18års dagen. Lenke til kommentar
kathir28 Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Da kan jeg likegodt bestille pakken, men vente med å bruke opp alle timene? Kjører nokså bra nå, dog jeg slurer clutchen litt for mye ved giring Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Da kan jeg likegodt bestille pakken, men vente med å bruke opp alle timene? Kjører nokså bra nå, dog jeg slurer clutchen litt for mye ved giring Ja Lenke til kommentar
Sotah Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Stoler du på trafikkskolen, da? Du skal låne dem mye penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå