TSandvik Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Har en 60hk påhengs motor. Denne er koblet opp mot en rød tank på ca 25liter. Her er det en lite lufteskrur. Men denne har stått tett siden sist tanken ble fylt sist gang. Nå er tanken tom for bensin og luft. Noe som gjør at tanken er prest sammen på midten. Er det en enkel måte å få tanken ut igjen, i normal stand? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Er det ikke en lufteskrue på toppen å åpne? Lenke til kommentar
TSandvik Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Jo er det, den er nå åpen. Men den blåser seg ikke opp av seg selv.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Dytte en stang oppi og presse den ut fra innsiden? Trykkluft? Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Jeg ville prøvd å fylle den med varmt vann, hvis det er hardplast. Fyll den, lukk lufteskruen og legg trykk på toppen. Det er bare en ide. Er det metall så er det vel trykk luft som må til. Men den tar fortsatt 25l Endret 3. september 2016 av KBundy Lenke til kommentar
TSandvik Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Jeg ville prøvd å fylle den med varmt vann, hvis det er hardplast. Fyll den, lukk lufteskruen og legg trykk på toppen. Det er bare en ide. Er det metall så er det vel trykk luft som må til. Men den tar fortsatt 25l Det fungerte utmerket med varmt vann Nå står den å tørker seg før jeg heller bensinen tilbake. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå