Skurupu Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg gjetter på at jeg spiller i gjennomsnitt 15 timer i uken. Skulle gjerne ha spilt mye, mye mer. Men jeg har ikke tid. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Det hender av og til at jeg føler at jeg har spilt altfor mye. Og har altids likt å spille spill og kommer aldri til å slutte med det. Så ja, jeg kunne gjerne redusere spillingen. Det er ikke altid like så lett nå man er avhengig. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Vil si rundt 15/20 timer i uka eller noe slikt. Andre uker kan det være betydelig mindre. Greit å bare kunne fase ut en gang i blandt 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 10-20 timer, alt ettersom. Det er egentlig for lite til å henge med på det som skjer i spillverdenen i dag, spesielt om man også vil gjenoppleve noen gamle favoritter i blant. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 (endret) Kommer helt an på egentlig, jobber 8 - 4, 4 dager i uka akkurat nå, men har ingen forpliktelser utenfor jobb så har fortsatt tid til å spille en del. Her i helga gikk det 10 timer på Lørdagen, sikkert det samme til helga igjen. Dog på en vanlige arbeidsdag med ingen andre planer så kanskje 4 - 5 timer på kveldinga. Og til det siste spørsmålet - Nei føler ikke noen av tiden brukt på gaming er bortkastet, er min favoritt hobby, gir meg utrolig mye. Endret 29. september 2016 av Akrabra Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Alt for mye. Sånn er det å være idiot med alle konsoller og pc Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Avhengig. Noen ganger kanskje 10-12 timer, andre ganger 2-3 ganger mindre enn det. Ofte blir jeg sittende og se på TV eller film og jeg er hjemme, eller så er jeg ute av huset og kommer hjem sent. Er ingen direkte fasit. Ellers må jeg telle opp hvor mye jeg gamer i året og fordele det ut gjennomsnittlig på en ukentlig basis. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 I følge steam så blir det noen timer i løpet av uka Nylig aktivitet 145.7 timer de siste 2 ukene Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Det varierer. En uke kan jeg spille mye, en annen uke kan jeg spille lite. Akkurat nå varierer det mellom alt fra 1 til 4 timer hver dag. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Nå som det er høst og mørkt, blir det skummelt mange timer i uka. Spesiellt med Forza Horizon 3 . Og mere blir det med kommende Gears of War 4 tenker jeg. Passe på og ikke bli feit i høst. Endret 2. oktober 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Nå som det er høst og mørkt, blir det skummelt mange timer i uka. Spesiellt med Forza Horizon 3 . Og mere blir det med kommende Gears of War 4 tenker jeg. Passe på og ikke bli feit i høst. Alla det samme her også, elsker den gåsehuden sklir ned over ryggen på meg. Men jeg tenkte kansje på å spille Bioshock og eller Doom. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Akuratt nå er det dessverre bare max fire timer i uka. Før kunne det fort bli 30+++ timer men har ikke hatt tid i det siste til så mye gaming Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 0~4 timer om dagen. Jobb og familie kommer først, men jobber turnus og får tidehvis noen timer for meg selv. Spiller nok mindre enn jeg kunne tenkt meg, men på den annen side setter man så mye mer pris på de timene man får. Har aldri følt at spill er bortkastet tid, selv om jeg i perioder i livet kanskje brukte vell mange timer på det. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2016 0~4 timer om dagen. Jobb og familie kommer først, men jobber turnus og får tidehvis noen timer for meg selv. Spiller nok mindre enn jeg kunne tenkt meg, men på den annen side setter man så mye mer pris på de timene man får. Har aldri følt at spill er bortkastet tid, selv om jeg i perioder i livet kanskje brukte vell mange timer på det. Ta det med ro, spill er underholdning og per definisjon bortkastet så det går nok bra Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 0~4 timer om dagen. Jobb og familie kommer først, men jobber turnus og får tidehvis noen timer for meg selv. Spiller nok mindre enn jeg kunne tenkt meg, men på den annen side setter man så mye mer pris på de timene man får. Har aldri følt at spill er bortkastet tid, selv om jeg i perioder i livet kanskje brukte vell mange timer på det. Ta det med ro, spill er underholdning og per definisjon bortkastet så det går nok bra Ting som er underholdende og gøy er aldri bortkastet tid 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 0~4 timer om dagen. Jobb og familie kommer først, men jobber turnus og får tidehvis noen timer for meg selv. Spiller nok mindre enn jeg kunne tenkt meg, men på den annen side setter man så mye mer pris på de timene man får. Har aldri følt at spill er bortkastet tid, selv om jeg i perioder i livet kanskje brukte vell mange timer på det. Ta det med ro, spill er underholdning og per definisjon bortkastet så det går nok bra Ting som er underholdende og gøy er aldri bortkastet tid Kommer an på om man har andre ting man burde ha gjort Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Du har jo alle som skrur på biler. Det er jo også bortkastet tid da de garantert aldri får tilbake pengene de har investert. Gaming er en fantastisk hobby og stort sett ikke bortkastet tid. Quoter loadingscreen fra WoW: "Remember to play with your friends outside of Azeroth aswell" Greit å kunne variere litt. Endret 5. oktober 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Du har jo alle som skrur på biler. Det er jo også bortkastet tid da de garantert aldri får tilbake pengene de har investert. Gaming er en fantastisk hobby og stort sett ikke bortkastet tid. Quoter loadingscreen fra WoW: "Remember to play with your friends outside of Azeroth aswell" Greit å kunne variere litt. Enig der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå