PgUp Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Gamer du for mye synes du? Føler du at du har kastet bort tiden din? Endret 3. september 2016 av PgUp Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Gamer du for mye synes du? Nei. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Akkurat passe. Samme her. Og akkurat passe kan variere fra 5-25 timer i uka. Kommer helt an på annen aktivitet som jobb, tid med familie, ferie, helg. Men såfremst jeg ikke er på reise så blir det jevnt over litt spilling hver dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Som skiftarbeider varierer det veldig,veldig mye hvor mange timer en får presset inn. Enkelte uker er det ca 0 timer spilling, og andre kan det blir sykelig mange timer igjen. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Ca ... 0 (null) - Så vil ikke si det er for mye. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 varierer noe enormt da jeg for det mesta bare spiller single player spill, i ukene etter witcher 3 kom ut spilte jeg fort 6-7 timer hver dag pluss en del ekstra i helgene. Nå er det egentlig ikke noen spill som har hektet meg noe betydelig så da nærmer en seg nok nærmere 5-6 timer i uken Om jeg synst dette er for mye? så lenge jeg koser meg å føler jeg får noe ut av tiden min synst jeg ikke det nei Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Voldsomt opp å ned. Nå som WOW har kommet med Legion så har jeg blitt totalt idiot igjen og kan spille 10+ timer om iløpet av en dag/natt. Blir nok slik en stund nå og så stopper galskapen av seg selv... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Varierer fælt som skiftarbeider og far til ettåring Noen ganger klarer jeg et par timer pr dag, andre ganger får jeg ikke spilt på ei uke eller to. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Blir fort mange timer når jeg finner et spill jeg liker, siden jeg ikke har mulighet til å jobbe og stort sett er hjemme hele tiden så så blir det ofte 12-13 timer i døgnet hvis det er et spill jeg liker. For mye? Helt sikkert Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 "Da jeg var ung" så var det ofte 5-6 timer om dagen, mens nå er det heller 5-6 timer i uka. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg tror jeg bruker mer tid på trening enn spilling, men det varierer veldig, spill som Fallout 4 har jeg gitt opp å finne tid til. Det går mest i spill hvor hver runde varer rundt 5 minutter.Spill som Minecraft og Fallout er som tykke romaner på 1000 sider, mens det jeg finner tid til er tegneserieblad som pondus Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Alt for lite. Har nettopp hatt 4 uker ferie, uten å få tid til å fortsette på Fallout 4. Eller begynne på GTA V eller Witcher 3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg tror jeg bruker mer tid på trening enn spilling, men det varierer veldig, spill som Fallout 4 har jeg gitt opp å finne tid til. Det går mest i spill hvor hver runde varer rundt 5 minutter. Spill som Minecraft og Fallout er som tykke romaner på 1000 sider, mens det jeg finner tid til er tegneserieblad som pondus Selv ser jeg veldig sammenhengen av det å kunne nyte spillingen bedre i visshet om at jeg faktisk har vært aktiv i perioder, enten det er trening eller hektiske dager på jobb. Er det rolige dager på jobb med mye rævsitting og lite trening i mellom skiftene...vel da er det ikke helt det samme å kunne sette seg med spill for å slappe av.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Det er opp å ned da, uka vet jeg ikke men jeg begynte i går på GTAV 14:00 på dagen på sluttet 03:00 i natt å spille, spørs hvem spill som jeg blir hektet på. Endret 3. september 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Voldsomt opp å ned. Nå som WOW har kommet med Legion så har jeg blitt totalt idiot igjen og kan spille 10+ timer om iløpet av en dag/natt. Blir nok slik en stund nå og så stopper galskapen av seg selv... Da er vi 2 da, er totalt idiot i GTAV nå, men da jeg får Bioshock The Collection i posten. da er jeg fullstemdig 110% idiot igjen. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Har ikke spilt på mange år nå, men har blitt en halvtime Flight og the Amazon Queen i noen kvelder på rad nå. Gikk glipp av dette i barndommen. På ungdomsskolen/VGS gikk det i 2-5 timer daglig. Tenk om jeg hadde brukt 10% av denne tiden på trening... 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) 2720 timer på Steam og ca 500 timer totalt på Origin siden 2012. Så to timer i gjennomsnitt hver dag siden April 2012 da jeg kjøpte pcen min. Auda... Endret 7. september 2016 av Nlklas 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Gamer du for mye synes du? Føler du at du har kastet bort tiden din? Så lenge det ikke går utover ting som trengs ellers så er det ikke for mye uansett antall timer Kaste bort tiden er vrient å svare på, joa jeg kunne sikkert tjent penger i den tiden, men man lever et liv og hvorfor skal man ikke bruke den tiden på å underholde seg med noe man virkelig liker. Når det er sagt så blir det vel i gjennomsnitt et par timer om dagen kanskje. Driver med mye annet totalt unødvendig også som å surre med HTML og det ligger for meg i samme kategori som å game i forhold til "bruk av tid" Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det varierer veldig fra uke til uke, med tanke på jobb og andre fritidsinteresser. Noen uker kan jeg spille 3-4 timer i uken og det dobbelte i helgene. Andre uker er det så mye annet som skjer slik at det blir 3-4 timer i uken. Om jeg kaster bort tiden? Nei, det vil jeg ikke si. Å game er noe personen selv har lyst til å gjøre på fritiden sin. Hvis personen har det gøy med spillingen, så ser jeg ikke problemet med det. Det er verre hvis spillingen hadde vært prioriteringen 24/7, slik at jobb og andre hverdags gjøremål ble utelatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå