Gå til innhold

Andre som har dårlig erfaring med Xperia Z5 Compact?

L_T

Anbefalte innlegg

Er ganske skuffet over min Z5 Compact, kjøpt ny juli 2016. Den henger seg opp litt for ofte, bruker ofte flere sekunder på å slå på skjermen, iblant går den helt i svart og bruker et minutt el to på å hente seg inn igjen. Et par ganger har den fullstendig blacket ut når det har gått tom for strøm og av en el annen grunn vært "død" en god stund før den plutselig har livnet til igjen. Snapchat, som er den eneste noenlunde krevende appen jeg bruker, henger seg opp og kræsjer stadig vekk. Telefonen virker rett og slett litt ustabil og til tider treg, mye mer enn diverse andre telefoner jeg har hatt (stort sett mellomklasse Samsung-telefoner). Hadde forhåpninger om en veldig bra og rask telefon, men er relativt skuffet nå. Skal ha den med på langtur og trenger en stabil telefon. Skulle kanskje gått for iPhone SE likevel... :( Er dette noe jeg kan reklamere på...? Andre som har merket tilsvarende med sin Z5 Compact? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en Z5 compact som jobbmobil i ca. 2 måneder nå. Bortsett fra kameraet som jeg synes er dårlig på den så er mobilen rask og problemfri. Jeg har ikke hatt noen av problemene du nevner. Mobilen har siste firmware som er tilgjengelig fra Sony.

Men siden det er jobbmobilen min har jeg bare installert noen par apper. Har du mange apper vil jeg anbefale deg å avinstallere det meste for å se om mobilen blir mer stabil da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...