Gå til innhold

oppgradere cpu kjøler

Coolbeinsen

Anbefalte innlegg

Hei! tenker på å på bytte ut min cpu kjøler , den jeg har nå er Corsair H60 cpu kjøler, og føler den ikke er god nok nå som jeg overclocker min i5 3570K.

Hovedkortet jeg har 1155 socket.

Kabinettet jeg har er : NZXT H2 midi, så er kansje noe begreset med de største cpu kjølerene? 

er det noen cpu kjølere dere kan anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle de gigantiske luftkjølerene vil yte bedre enn en H60. Siden du ikke har plass til større radiatorer (ser det ut som på bildene av H2 Midi) så tenker jeg kanskje gå for en luftkjøler ..

http://www.prisjakt.no/product.php?j=2604157,2429137,960281,516316,2553815,2578746,2495111

Hvis du klarer å trøkke den inn der da :p

Du kan også delidde hvis du føler du har kompetanse nok til det ..

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, vil sterkt anbefale en Noctua NH-D15s :)

https://www.komplett.no/product/850652/datautstyr/vifterkjoelingvannkjoeling/cpu-luftkjoeling/noctua-nh-d15s-cpu-kjoeler

Den er litt snillere enn den originale NH-D15 på plassbruk, men skal yte så å si det samme! Jeg kjører selv NH-D15 (den "gamle") og jeg har klokket min i5 6600k fra 3.5 til 4.6 ghz og holder en temp på 54 grader under full load =) Spill er den aldri over 55 grader på min PC :) 

MYE for pengene!

Lenke til kommentar

den jeg har nå er Corsair H60 cpu kjøler, og føler den ikke er god nok nå som jeg overclocker min i5 3570K.

Som betyr hva? Har sett et par tråder der folk blir hysteriske når CPU'en ligger på 70 grader, ved max last over lengre tid, noe som er unødvendig å bekymre seg for. Skal den kjøre max 24/7 så ville jeg nok ha satset på 60-tallet.

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...