fotballguru7 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Min ps4 bruker veldig lant tid på å laste ned spill som ikke engang tar stor plass. Akkurat nå latser jeg ned et spill på 6.5 gb, og det har tatt mange timer nå. Jeg har 50/50 linje hjemme her, så det er ikke grunnen. Noen tips? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 50/50 linje kan bety så mangt. Kan jo hende at nettet ditt ikke er optimalt akuratt når du lastet ned dette her. Om du bruker wifi - se om du ikke kan bruke en ethernet kabel. Se om andre programmer oppdaterer seg samtidig. Blås støv ut av Ps4'en. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Prøv å sette maskinen i hvilemodus. Endret 3. september 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Bruk kablet tilkobling mellom PS4 og ruter. Og er du sikker på ingen andre bruker nettet ditt på samme tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå