Talker Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg lurer på hvilket db nivå boxed kjøleren til en 2,4c prosessor har på full guffe.. og hvilket db nivå viften i sidedøren på chieftec dragon kabinettet mitt har på full guffe... må vite dette ellers så sir ikke de angitte db nivåene på andre vifter meg noe... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Jeg kan si! Det er... ALT FOR HØYT!! Hadde chieftec før og jeg bytta med en gang ut den i døra og den på min dyrebare p4 2.4ghz Edit: det står et model nr på vifta. skriv det nr i google og søk! garanterer deg at du får fram det du vil ha! Endret 26. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du hadde en intel boxed? da trenger du ikke vifte tar jeg ikke helt feil. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Du hadde en intel boxed? da trenger du ikke vifte tar jeg ikke helt feil. Jo.. alle p4 cpu'er har en vifte av noe slag oppå kjøleribbe eller en fanduck. Endret 28. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Du hadde en intel boxed? da trenger du ikke vifte tar jeg ikke helt feil. Vel de fleste CPU'er tregner jo en vifte da, (kanskje utenom de på 500MHz og nedover ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå