Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tinder - Sluttet å få matcher

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette passer i denne kategorien, men jeg prøver.

Jeg registrerte meg på tinder for en ukes tid siden. Jeg er nok ganske kresen når jeg velger, men de første to-tre dagene fikk jeg 3-4 matcher pr dag. Samtlige søte jenter som jeg mener svarer til mitt nivå utseendemessig. Jeg snakket ikke til noen, men noen av jentene begynte å snakke med meg. 

De siste tre dagene har jeg ikke fått en eneste match? Jeg har også forsøkt å være mindre selektiv for å se om det gir noen matcher, men nei.

Dette går litt utover selvtilliten min :p. Kan det ha noe med måten algoritmen i appen fungerer? Tilfeldigheter? 

Noen som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: c28b9...e32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her.

Takk for svar :).

Jeg bruker det fordi jeg nettopp har vært gjennom et tøft brudd, og trenger litt bekreftelse. Det fungerte utmerket de første dagene, men nå hjelper det ikke akkurat på :p.

Angående nye brukere og sjansen for at din profil vises til andre brukere - Jeg tenkte at det kanskje var tilfellet, så jeg slettet brukeren og lagde en identisk. Fremdeles ingen matcher. Jeg har til og med "liket" jenter jeg matchet med på den første profilen, men nikks, pikks, dicks and lick ...

Anonymous poster hash: c28b9...e32
Lenke til kommentar

De fleste snakker dårlig om tinder bortsett fra ts som legger bekreftelsesbehovet sitt og selvtilliten sin i hvor mange matcher man får på tinder  :tease:

Haha tulla. Men kom igjen, du må innrømme at det er teit. Har vært der selv og de fleste jeg kjenner har vært innom tinder, men de eneste som tar det seriøst eller aller verst "liker tinder" er rare. Ta deg i nakken og se deg selv utenfra. For meg høres du ut som en fnisete 14 år gammel jente som søker etter likes på profilbildet :p Save yourself. 

Anonymous poster hash: 1871c...5e1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tinder. Er hva du bruker det til. Jeg har akuratt begynt å bruke Tinder etter å ha flyttet til en ny by for å bli kjent med folk :). Noen bruker det for å få sex, andre for bekreftelse.

Bilder man bruker er da viktige for hvilken kontakt man vil ha. Jeg har ok bilder men de er ikke gjort noe med. Da vet folk at jeg er jordnær og at jeg ikke bare vil ha sex. Så TS det jeg ser på alle attenion horene på Tinder som ikke vil møtes men bare vil ha comfboost. Er at alle bildene er retusjet og brukt filter på. Så prøv det TS.

Til alle dere som er på Tinder for sex. Husk at han/hun garantert ikke ser like bra ut Irl som på bildet.

Dette er mine tips :) Kos dere på tinder.

Lenke til kommentar

Du ser lett forskjell på de som er retusjert til det ugjenkjennelige og de som bare har tatt et fint bilde av seg selv og vist seg frem i et bra lys. Dessuten er det ikke så lang vei fra tinder til snap, insta og facebook hvor du får se bedre. Jeg har møtt to stykker fra tinder siden juli, hun ene var faktisk bedre i virkeligheten enn på bildene, ble faktisk litt satt ut og tenkte hæ, er det ho? å bli positivt overrasket er bedre, men hun var way over my league 

ellers er egentlig tinder bare tull å ta seriøst

Anonymous poster hash: cea44...0cd
Lenke til kommentar

Hun ene var faktisk bedre i virkeligheten enn på bildene, ble faktisk litt satt ut og tenkte hæ, er det ho? å bli positivt overrasket er bedre, men hun var way over my league

ellers er egentlig tinder bare tull å ta seriøst

Anonymous poster hash: cea44...0cd

Men da vår hun nok ute etter date og ikke oppmerksomhet. Så hun var nok der av samme grunn som meg. Er lov å være pen samtidig som man vill ha et seriøst forhold :) Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...