Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Seriøst..? (Eller leker han med meg nå ?) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hehe, hvorfor skulle ikke det vært sant? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hva er rart med dette? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Oppdatert, men ikke HELT ferdig. Jobber med saken... Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Det er den jævligste loadtiden jeg har sett. Hadde flere ganger lyst til å alt+F4'n vekk Likte ikke siden. Du har noen kule elementer der, men det meste er bare rot synes jeg Endret 4. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jepp, selv på 10MBit linje fra Lyse tok det sin tid... Men ellers synes jeg det var veldig pent. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) - jeg liker ikke kantene på de forskjellige feltene ... de gjorde det litt uoversiktlig - fonta til 01, 02, 03 og 04 i menyen passer på ingen måte ti lresten av designet - ligner litt på artfront.ru - thumbs av illustrasjoner litt merkelige. uoversiktlig - ny 404? den forrige passer ikke til din nye side - kontaktinfo i kontakt ser litt merkelig ut grunnet større skrift-størrelse enn normalt - hva betyr "Dårlig id?" eller "God id?"? - vanvittig lang load-tid, som tidligere påpekt + fine kontraster. bra fargevalg + stilige pixel-detaljer + spesielt fin i Opera + humoristisk Veldig, veldig bra! Endret 4. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er nok den beste siden jeg har sett på veldig lenge! Den beste jeg har sett som har spurt om kritikk på dette forumet, etter min mening. Veldig tøffe tegninger, de med han fyren med ryggsekken under logoen og helt nederst. Liker menyløsningen også! Kort sagt en side av _klasse_! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Nyhetsdelen bugger i mozilla. Får bare 404 på rusisk Mousoveren bugger og. Tallene blinker et par ganger. Det er alt Endret 4. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Der det skal stå í, får jeg opp en speilvendt N med sånn rart tegn over. Eksempelvis på kontaksiden der det skal stå íde. (Hvordan uttales egentlig det tegnet?) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Der det skal stå í, får jeg opp en speilvendt N med sånn rart tegn over. Eksempelvis på kontaksiden der det skal stå íde.(Hvordan uttales egentlig det tegnet?) Nei, nei, nei, nei, nei, nei. Det heter idé! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Der det skal stå í, får jeg opp en speilvendt N med sånn rart tegn over. Eksempelvis på kontaksiden der det skal stå íde.(Hvordan uttales egentlig det tegnet?) Nei, nei, nei, nei, nei, nei. Det heter idé! Selvfølgelig... Seffers det jeg mente. Så meg litt blind. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Skal rette dette nå. Dette skyldes at jeg hoster i Russland og Apachen er konfigurert med windows-1251. Takk for tipsen. Jeg trenger hjelp. Hvordan skriver man "é" med et tegn? F.eks. det fins — og © Fant det ut sjøl: é Endret 4. desember 2003 av designerus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 STILIG! Var ikkje så alt for galen loading tid her igrunn, ferdig lasta på 5 sek, som er akseptabelt for ei så fin side Stå på! though syns eg at mouseoveren på linkane nedpå sida var litt lys, prøv å gjøre den bittelitt mørkare Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette er nydelig! Har ikke noe å si på utseende, bortsett fra de bugsene som er nevnt tidligere i tråden. Men, som jeg har nevnt før, er ikke kvaliteten på kodinga den beste jeg har sett. Du ville ha spart mye tid på å lære deg css ordentlig, grøsser når jeg ser alle tabellene Å være oppdatert på html&css fronten er også viktig i jobbsammenheng. Jeg tviler på at klientene dine liker å høre "nei, jeg bruker html som var vanlig for 5-6 år siden, som ikke er standard engang". Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Enig med satyrium, CSS gjør ALT førti ganger lettere... har ikkje prøvd meg på posisjonering med css endå, men en god del anna Lenke til kommentar
designerus Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Enig med satyrium, CSS gjør ALT førti ganger lettere... har ikkje prøvd meg på posisjonering med css endå, men en god del anna Sett gjennom alle bildene på websiden din. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 der fant du masse morro hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå