designerus Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Vitsen med og legge ut noe her når man ikke kan ta selv kritikk.. Dessuten er det totalt unødvendig og legge ut sider som ikke er ferdig IMO Hva mener du med: "Vitsen med og legge ut noe her når man ikke kan ta selv kritikk.."? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vitsen med og legge ut noe her når man ikke kan ta selv kritikk.. Dessuten er det totalt unødvendig og legge ut sider som ikke er ferdig IMO Hva mener du med: "Vitsen med og legge ut noe her når man ikke kan ta selv kritikk.."? Du blir gitt tilbakemeldinger for å kunne gjøre forbedringer, men alt du gjør er å avvise dem og forsvare deg selv. Da tar du ikke selvkritikk. Meningen med disse postene er jo at en skal få råd og hjelp fra andre, men når en ikke vil ta imot disse rådene, hva er vitsen da? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Vitsen med og legge ut noe her når man ikke kan ta selv kritikk.. Dessuten er det totalt unødvendig og legge ut sider som ikke er ferdig IMO Hva mener du med: "Vitsen med og legge ut noe her når man ikke kan ta selv kritikk.."? Du blir gitt tilbakemeldinger for å kunne gjøre forbedringer, men alt du gjør er å avvise dem og forsvare deg selv. Da tar du ikke selvkritikk. Meningen med disse postene er jo at en skal få råd og hjelp fra andre, men når en ikke vil ta imot disse rådene, hva er vitsen da? Jeg får jo velge om jeg er enig med disse eller ikke. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jobb mer med htmlen din, allerede mange feil i htmlvalidatoren på w3. Ha! Kan DU se noen feil da? DOCTYPE greiene er ikke noe jeg MÅ ha. Ingen flere "feil" på siden, dude. Tror nok han mener det du sier over... ikke meningen å disse deg, men seriøst du blir jo sur bare han nevner at du må jobbe litt html'en din... når du legger ut siden din her på forumet må du tåle å få kritikk! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 SLAPP AV, folkens. Ok, ok, jeg tar imot kritikk. Takk, folkens! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Bakgrunnsbildet er på 451kb. Jeg er sikkert på at du forstår hva jeg mener. Men det kunne ha vært mindre. Skulle ønske alle som drev webdesign satt på modem, eller hadde utviklet i java. Hastighet er VIKTIG. Hver lille detalj som kan forminskes uten at det går ut over kvaliteten er positiv! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Bakgrunnsbildet er på 451kb. Jeg er sikkert på at du forstår hva jeg mener. Men det kunne ha vært mindre. Skulle ønske alle som drev webdesign satt på modem, eller hadde utviklet i java. Hastighet er VIKTIG. Hver lille detalj som kan forminskes uten at det går ut over kvaliteten er positiv! Jeg mente bytes og ikke kilobytes. Selvfølgelig er det dumt å lage et bakgrunnsbilde på hele 451kb. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Dette er en svært unødvendig trås, designerus! Det vet du selv. Kunne du ikke ventet til du er ferdig med å starte en ny tråd? Synes ikke det er spesielt pent heller. Anyways, det kan bli interresant når den endelige siden kommer. Dine arbeider er nemlig stort sett av høy klasse, og jeg har irritert meg over at du kun har russisk portfolio. Endret 27. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Allikevel, det kan bli mindre Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Allikevel, det kan bli mindre Jeg har gitt opp Designerus. Han virker 100% motstandsdyktig mot konstruktiv kritikk. Han nekter å se at andres løsninger kan være bedre. Tråden ble laget alt for tidlig og uten noe hensikt. Det eneste han gjør er å forsvare seg. Omtrent slik: Ikke enig med deg ang. hooveren. Det er ikke noen regler for hvordan man bruker farger på hoovergreier. Jeg synes den så ok ut. Jeg er ikke vant med å definere alt i en CSS. Faktisk, liker jeg ikke CSS."Jeg liker ikke CSS."Min favoritt: PS. Sånn sett, fant du ingen "skikkelige" feil. Bakgrunnsbildet er på 451kb. Jeg er sikkert på at du forstår hva jeg mener.Han nekter å kutte ned på bildet fordi han mener det er passe slik han har laget det. Endret 27. november 2003 av Toolshed Lenke til kommentar
designerus Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Takk for all kritikken. Dette holder. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Takk for all kritikken. Dette holder. Vi skjønte det var nok kritikk allerede ved din første post: Ha! Kan DU se noen feil da? DOCTYPE greiene er ikke noe jeg MÅ ha. Ingen flere "feil" på siden, dude. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Svært som dere er imot designerus, dah? Fyren er flink! Det kan være en god fordel å legge ut siden før han gjør noe mer. Da vet han kanskje litt om hvordan han skal lage siden videre før han gjør det! - Synes muligens fargene på sidene var litt vel skarpe. - Etter det jeg kan forstå er siden nå bygget slik at den tingen i midten alltid står i midten, mens bakgrunnsbildet bak den er alignert mot venstre. Det gjør, iaffal hos meg, at linjene i bakgrunnen ikke blir helt symmetriske. Det jeg ville gjort, er å bygge opp siden ved hjelp av 1 tabell med 3 celler. Bare den midterste har definert bredde. Så hadde jeg satt inn det samme bakgrunnsbildet i hver av de to cellene, bare at de hadde blitt alignert mot hver sin kant i hver av de to cellene. Den til venstre hadde blitt alignert mot høyre, og den til høyre mot venstre. Hvis du skjønte noe av det, dah.. - De stolene var lekre! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 www.designerus.com er russisk. Jobber du for et russisk designerfirma ellerno..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Han er rusisk. Nei, han er russisk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Heh samma det. Hvorfor har han russisk side..? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Heh samma det. Hvorfor har han russisk side..? Er vel det som virker mest naturlig da...? Ikke vet jeg, er vel bedre med svar fra personen det gjelder Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det er lissom det jeg håper på.. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Det er lissom det jeg håper på.. Jeg har laget siden på russisk for det var mest naturlig. Nå holder jeg på med den norske versjonen altså. Endret 27. november 2003 av designerus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå