designerus Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 http://www.designerus.com/no/ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Var det tilbakemeldinger du ville ha? Eller noe annet du kanskje vil fortelle oss? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hva er designerus..? Russisk designerfirma..? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hva er designerus..? Russisk designerfirma..? Designer=designer; Rus=Ruslan(navn) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 wtf? hva er det du vil frem til her egentlig? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hadde gjerne, som nevnt tidligere få få et lite hint om hva du mente med innegget Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Lækker side, Bra funksjonalitet Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jobb mer med htmlen din, allerede mange feil i htmlvalidatoren på w3. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 WOW!!! den var stilig ass! ehh... skjønte ikke helt vitsen med den... men jeg er vel ikke den eneste her? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Jobb mer med htmlen din, allerede mange feil i htmlvalidatoren på w3. Ha! Kan DU se noen feil da? DOCTYPE greiene er ikke noe jeg MÅ ha. Ingen flere "feil" på siden, dude. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Altså: Vitsen med denne posten er at dere skal få se den ferdige web-siden om noen dager. Det står "Stay updated". Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ahh... da ble alt klarere! faktisk... gleder meg til å se den ferdige! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) http://www.designerus.com/no/ Ja, du er jo allerede gått igang med tables... Ikke så bra, kanskje. Har du vurdert å bruke CSS til å sette opp siden? Hoveren din, a:hover {color: #ffffff; background-color: #424242}, var litt fæl, unnskyld at jeg sier det, men håper du tar imot konstruktiv kritikk. Det lyser VELDIG hover... Viktig feature: "Ja, jeg teller også: 66" : Greit at du har skrevet linken med store bokstaver, men jeg ville holdt meg til små i adressen: <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a> Skal du bruke dette mappenavnet: "/=)/" ? Når du har begynt med body i style, hvorfor hiver du da ikke bare alt inn i style? Sikter da til dette: <body bgcolor="#ffffff" background="=)/bg.gif" topmargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"> som du kan bytte ut med f. eks background: url('=)/bg.gif'); background-color: #ffffff; (uten at jeg vet hva du skal med den) osvosvosv Ps: bakgrunnsbildet trenger ikke være mer enn én piksel høyt, hvis du vil være gniten på bitsene. http://www.designerus.com/no/=)/bg.gif Jeg er klar til fortsettelsen! Endret 26. november 2003 av Toolshed Lenke til kommentar
designerus Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 http://www.designerus.com/no/ Ja, du er jo allerede gått igang med tables... Ikke så bra, kanskje. Har du vurdert å bruke CSS til å sette opp siden? Hoveren din, a:hover {color: #ffffff; background-color: #424242}, var litt fæl, unnskyld at jeg sier det, men håper du tar imot konstruktiv kritikk. Det lyser VELDIG hover... Viktig feature: "Ja, jeg teller også: 66" : Greit at du har skrevet linken med store bokstaver, men jeg ville holdt meg til små i adressen: <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a> Skal du bruke dette mappenavnet: "/=)/" ? Når du har begynt med body i style, hvorfor hiver du da ikke bare alt inn i style? Sikter da til dette: <body bgcolor="#ffffff" background="=)/bg.gif" topmargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"> som du kan bytte ut med f. eks background: url('=)/bg.gif'); background-color: #ffffff; (uten at jeg vet hva du skal med den) osvosvosv Ps: bakgrunnsbildet trenger ikke være mer enn én piksel høyt, hvis du vil være gniten på bitsene. http://www.designerus.com/no/=)/bg.gif Jeg er klar til fortsettelsen! Jeg synes ikke at det er noe galt med å bruke tables. Spørs om man bruker disse tablene på en riktig og fornuftig måte. Ikke enig med deg ang. hooveren. Det er ikke noen regler for hvordan man bruker farger på hoovergreier. Jeg synes den så ok ut. Ang. e-posten. Det er ikke noen forskjell for posten kommer likevel frem. Hva er galt med å skrive "=)" som mappenavn? Skal jeg skrive "images" som de fleste gjør? Jeg er ikke vant med å definere alt i en CSS. Faktisk, liker jeg ikke CSS. Bakgrunnsbildet er på 451kb. Jeg er sikkert på at du forstår hva jeg mener. PS. Sånn sett, fant du ingen "skikkelige" feil. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) designerus: Doctype SKAL være med, for at nettleseren skal vise siden korrekt. Sjekk valideringen på w3.org. Å bruke tabeller til layout, er mot tabellens formål, altså ufornuftig bruk. Css er kommet for å erstatte html-attributene, siden html bare er ment for å strukturere innholdet, og ikke til å formatere. Like greit å venne seg til hyppig bruk av css først som sist. Endret 26. november 2003 av satyrium Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Altså: Vitsen med denne posten er at dere skal få se den ferdige web-siden om noen dager. Det står "Stay updated". Hva med å vente til da som oss andre..? Forstod liksom ikke helt vitsen med "Watch out! It's coming soon..!"-opplegget ditt. Menmen. Sikkert bare meg. Pent var det nå iallefall. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg synes ikke at det er noe galt med å bruke tables. Spørs om man bruker disse tablene på en riktig og fornuftig måte.Selvsagt, men tables ble laget for å lage tabeller. Ikke for å designe et helt oppsett på en side. Dessuten blir nok filene større enn hvis du hadde brukt CSS. Med mindre du bruker php.Ikke enig med deg ang. hooveren. Det er ikke noen regler for hvordan man bruker farger på hoovergreier. Jeg synes den så ok ut.Det er selvsagt ingen regler på hva som er fint og hva som ikke er fint. Jeg bare ytret min mening, om du tar den til betraktning er selvsagt opp til deg. Men når du poster en tråd her, ber du automatisk om tilbakemeldinger.Ang. e-posten. Det er ikke noen forskjell for posten kommer likevel frem.Det er korrekt. Har du masse erfaring innenfor internett? Jobber du med nettverk?Hva er galt med å skrive "=)" som mappenavn? Skal jeg skrive "images" som de fleste gjør?Ja, hvorfor ikke? Å linke til en side med ikke-alphanumeriske tegn er aldri positivt.Jeg er ikke vant med å definere alt i en CSS. Faktisk, liker jeg ikke CSS.At du ikke liker CSS bør du komme over. Du kan ikke være webdesigner og gå rundt å si: "Nei, jeg liker ikke CSS. Vi skriver det i html. Jeg liker ikke php. Vi bruker html. Div? ei, la oss bruke tables". Du må følge med utviklingen og sette deg inn i det nye som kommer for å klare å ha en sjanse.Bakgrunnsbildet er på 451kb. Jeg er sikkert på at du forstår hva jeg mener.Ikke 451 kilobit, men 451 byte. Men dog... Jeg bare gav tips, jeg.PS. Sånn sett, fant du ingen "skikkelige" feil.Jeg var ikke ute etter feil. Bare gir deg noen tips om hva jeg ville gjort hvis jeg hadde driftet siden. Ps: Er stolene laget i PS? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Ps: Er stolene laget i PS? Nei. I 3ds max5. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Vitsen med og legge ut noe her når man ikke kan ta selv kritikk.. Dessuten er det totalt unødvendig og legge ut sider som ikke er ferdig IMO Endret 27. november 2003 av DiaVoLo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå