AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Er det begrensninger for hvor mye en kan hoste før en begynner å blø i halsen? Anonymous poster hash: 7cbf8...b44 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Nei, men det skal vanligvis veldig mye til før man begynner å blø, små mengder blod i slimet har skjedd meg en gang i blandt uten at jeg har tenkt at dette er noe skummelt. Vil tro små mengder blod vil er vanlig om man hoser mye over lengre tid Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Ok, nei hadde sikkert ikke vært noe farlig. Men djeez sånn hoste som dette har jeg aldri opplevd. Er bare forkjølelse da, men har aldri hostet så mye før... selv om jeg bare har litt feber. Kanskje det er en slags "epidemi" over hele landet. Anonymous poster hash: 7cbf8...b44 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Hva kaller man det? Ifølge Wikipedia er ikke forkjølelse en sykdom som kan kvalifisere for å være tilfeller av en epidemi. Noen sier vel at "det er noe som går". Anonymous poster hash: 7cbf8...b44 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Det er noe som går ja, er vel det samme hva det heter? Jeg er også forkjølet, men det er jo ikke så uvanlig i disse tider Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Det er noe som går ja, er vel det samme hva det heter? Jeg er også forkjølet, men det er jo ikke så uvanlig i disse tider Språk kan vel være interessant? Anonymous poster hash: 7cbf8...b44 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Ta spåk i språk-kategorien, ikke i helse Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Hoster fortsatt. Håper det ikke er lungekreft. Anonymous poster hash: 7cbf8...b44 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hoster fortsatt. Håper det ikke er lungekreft. Anonymous poster hash: 7cbf8...b44 Og hvorfor skulle du tro at det er lungekreft? Er du i risikogruppen? Jobber du til daglig med kjemikalier? Røyker du osv osv osv... http://tidsskriftet.no/article/1893600 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg bare tuller med kreften (veldig dårlig spøk). Men hoster nå også. Har ikke forkjølelse, såklart. Tror det er noe med spiserøret, kan det være noe der? Det er mest på morgenen og formiddagen. Såklart mye mindre enn når jeg startet denne tråden! Men tidligere så hostet jeg så mye til tider, med sure oppstøt, at jeg kastet opp, i alle fall brakk meg (mest det). Mulig jeg drikker for mye kaffe og cola. Egentlig ikke så farlig, men det er noe rart. Anonymous poster hash: 7cbf8...b44 Lenke til kommentar
fjs Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ta en tur til fastlegen du. Sleit over en lengre periode med hosting, han fant ut at det var bronkitt. Litt hostesaft og antibiotika gjorde susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå