Rolf Kristensen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Sølvkåpe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Blir vel vanskelig å arrestere deg på noe når det gjelder slike bilder. Min favoritt her blir V2. Hvis du ikke er av de som mener at kloning i naturbilder er helligbrøde så ville jeg foreslått å fjerne den uskarpe kladden på oversiden av hovedmodellen i den versjonen. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Vakker og detaljert bilde Rolf. :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Flotte begge to, synes jeg. Fin skarphet og bokeh! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hei Rolf Enig, sommeren er ikke over ænnå Etter noen dager me regn, lørdag er sol og her igjen og over temp over 10 streket, ja enda opp til + 14 Flotte bilde begge to, enig der me Fredrik God helg !!!! M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hei Rolf Enig, sommeren er ikke over ænnå Etter noen dager me regn, lørdag er sol og her igjen og over temp over 10 streket, ja enda opp til + 14 Flotte bilde begge to, enig der me Fredrik God helg !!!! M v h Leif Sorry, og over = me temp Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Sommerfugleksperten slår til igjen. Behøver jo ikke å se de ute i det fri når en kan studere dine makrobilder, skarpe og fine som de er. Mvh Ragnar S Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for de meget hyggelige tilbakemeldingene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Flotte macroer begge to , skarpe og fargerike og med et fint lys og en flott bokeh . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg