lakrisky Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Noen som vet hvordan man kan SLÅ AV stavekontrollen i OneNote? Kommer rød strekunder 90% av ordene jeg skriver, f.eks: kan, er, til, objektiv, spørsmål osv!! Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Fil ➝ Alternativer ➝ Korrektur ➝ Fortløpende stavekontroll / Kontroller grammatikk med stavekontroll. (Usikker på om du må fjerne begge, det holder med å huke vekk "Fortløpende stavekontroll" for meg.) Har du sjekket at du har riktig korrekturspråk? (Fil ➝ Alternativer ➝ Språk) Endret 2. september 2016 av bleue Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Fil ➝ Alternativer ➝ Korrektur ➝ Fortløpende stavekontroll / Kontroller grammatikk med stavekontroll. (Usikker på om du må fjerne begge, det holder med å huke vekk "Fortløpende stavekontroll" for meg.) Har du sjekket at du har riktig korrekturspråk? (Fil ➝ Alternativer ➝ Språk) Åh, tusen takk for svar! Men jeg finner ikke noe fil-knapp? Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Jeg tok utgangspunkt i OneNote 2016 (skrivebordsprogram), men ser at jeg også har en OneNote-app, hvor det ikke er mulig å slå av/på stavekontroll i innstillingene. Men innstillingene i skrivebordsprogrammet OneNote gjelder også i appen. Får du opp to programmer når du søker etter OneNote, som i bildet over? Hvis du bare har OneNote-appen, men ikke skrivebordsprogrammet, får du nok dessverre ikke gjort noe med stavekontrollen, ser det ut som. Endret 3. september 2016 av bleue 1 Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Jeg tok utgangspunkt i OneNote 2016 (skrivebordsprogram), men ser at jeg også har en OneNote-app, hvor det ikke er mulig å slå av/på stavekontroll i innstillingene. 2016-09-03.png Men innstillingene i skrivebordsprogrammet OneNote gjelder også i appen. Får du opp to programmer når du søker etter OneNote, som i bildet over? Hvis du bare har OneNote-appen, men ikke skrivebordsprogrammet, får du nok dessverre ikke gjort noe med stavekontrollen, ser det ut som. YES!! Det var visst appen jeg brukte, så nå har jeg kommet meg inn på selve skrivebordsprogrammet og fått ordnet det! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå