bandito91 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hvor kan man kjøpe tegneserier som ikke koster enormt mye? Spesifikk Marvel og Wynonna Earp fra IDW. Enten i Norge eller utlandet. Ikke Outland. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvis det ikke "må" være i fysisk form og på norsk er det mye bra på nettet. Jeg bruker en Marvel-app, DC-app og Dark Horse-app på iPad for å laste ned bøker, men Comixology.com har det meste fra de beste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Amazon.com har alt av tegneserier som gis ut også. Lenke til kommentar
lillemeg89 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 På finn.no får du kjøpt både gamle og nye alt ettersom hva som legges ut. Innimellom er det noen der som også gir bort. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg skal kvitte meg med noe marvel, noe relativt nytt og noe veldig gammelt. Du kan godt få disse for en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå