aomt Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Snakk med hun. Hun vet mye mer enn gjeng med ukjente folk på et forum, som vet ingenting om deg/hun/forholdet. Du vet ikke hvem du får råd av her. 80 jomfru? En fjortis? En "pull-alt-jeg-kan"? For meg så høres det ut, som hun liker deg, men har ikke kommet over sin x enda. Kan hende hun ser på sex med deg som punktum for sitt tidligere forhold? Hun er redd for å la det gå? Jeg kan relatere til hun, da jeg avsluttet et 3 år lang forhold ikke så lenge siden. Kan også nevne, jeg aldri var særlig glad i å kysse. Prøver å ungå det. Med mindre det er suuuper deilig jenta, da er det "ok". Vi er forskjellige alle sammen. Snakk med hun, så vet du mer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Jo flere ganger du vender fokuset mot et forum, jo mer kommer du til å fucke opp forholdet og tankene. Du må snakke med henne, spørre henne. Anonymous poster hash: 116f4...1a4 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Pfff, det er åpenbart at kommunikasjon i et forhold er oppskrytt. Se på alle trådene om problemer der løsningen er å kommunisere, de hadde ikke eksistert hvis folk ville snakket med partneren. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Mange glemmer det i den hektiske hverdagen, så det er alltid viktig å være vokal hvis du har noen problemer som du syns de burde vie oppmerksomhet til, hvis de ikke gjør det etter at du har gjort dem oppmerksom på det så er det jo kort prossess å gjøre det slutt. Ser ikke helt vitsen med å forvente at partneren vet akkurat hva du vil ha og hvordan du vil ha det, kvinner er like mye tankelesere som karer er, bare åpne kjeften så ordner det nok det meste som er feil pga miskommunikasjon, og hvis du ser ingen vilje til å ville møte deg på dine ønsker så er det, som sagt tidligere, kort prossess å gjøre det slutt, og da vet du ihvertfall at du prøvde alt du kunne for å få forholdet til å fungere, no regrets. 1 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Høres ut som dere trenger en prat, hun har enten store problemer med å komme over eksen og bruker deg bare som kur mot sin frykt for å være ensom eller så rett ut er forholdet deres en vits. Jeg kan love deg en ting TS, starten av et forhold skal IKKE være slik du beskriver det. Høres ut som du blir utnyttet spør du meg. Ingen kos? ingen kyss? ingen sex? ingen sms? ... stikk før du blir såret. Hvorfor er du sammen med henne? fordi du vil ha henne eller fordi du vil ha det bra? Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 ingen sex på 1 mnd? hva faen er det egentlig du driver med? ikke la henne valse over deg som om du ikke har noen ryggrad. hva er vitsen med å være i lag med ei jente som ikke gidder å kose og ikke gidder sex? Høres ut som hun bare vil ha deg rundt seg, så hun slipper å være alene. du er hennes "gay bestfriend". Du burde gi henne et ultimatum, men jeg tror ikke du har så mange andre valg bortsett fra denne jenta. For om du hadde det ville du ikke giddet å finne deg i dette tøvet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 ingen sex på 1 mnd? hva faen er det egentlig du driver med? ikke la henne valse over deg som om du ikke har noen ryggrad. hva er vitsen med å være i lag med ei jente som ikke gidder å kose og ikke gidder sex? Høres ut som hun bare vil ha deg rundt seg, så hun slipper å være alene. du er hennes "gay bestfriend". Du burde gi henne et ultimatum, men jeg tror ikke du har så mange andre valg bortsett fra denne jenta. For om du hadde det ville du ikke giddet å finne deg i dette tøvet. Her ser du ts hvordan det går når du spør et forum. Er enig med BuffyAnne, du må prate med henne. Om hun ikke hører og ting ikke ordner seg når du tar ting opp med henne, så er det noe annet. Men å gjette deg frem til situasjonen via et forum er bare ødeleggende. Du er i et forhold og må oppføre deg som om du er i et forhold..Med å ta opp ting med henne og verbalisere hva du tenker og mener. Anonymous poster hash: 116f4...1a4 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Du burde gi henne et ultimatum "Enten har du sex med meg her og nå, ellers er vi ferdig!!!" Yeah.... way to set the mood Endret 2. september 2016 av G27 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Du burde gi henne et ultimatum "Enten har du sex med meg her og nå, ellers er vi ferdig!!!" Yeah.... way to set the mood Svaret hadde vært: Jaaaa, la oss ha sex nå med en gang.. Nei, det hadde jo selvfølgelig blitt et klart nei også hadde man tenkt at det var et smart valg i ettertid. Ikke rart man blir paranoid av dating. Anonymous poster hash: 116f4...1a4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Jeg hadde lett vist han døra hvis det hadde skjedd meg, da har man jo fått bekreftet at han verdsetter sex høyere enn å la meg få lov til å være med å sette tempoet slik jeg vil ha det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg