Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten liker ikke å kose, tar heller ikke mye initiativ og snakker mye om eksen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært sammen med en dame i litt over en måned nå og jeg føler vi har det ganske bra men problemet er at jeg liker å kose, kysse og ta på henne er veldig kosete som person. Hver gang jeg feks begynner å stryke på henne så sier hun bare "jeg orker ikke nå" eller "jeg er for trøtt" også tar hun veldig lite initiativ når det gjelder det å kysse eller klemme ( da mener jeg aldri) og jeg er alltid den som må tekste henne ellers så kan det fort gå en stund før hun skriver noe til meg (sent på kvelden) da jeg liker å skrive en liten melding som "god morgen sovet godt?" osv. Vi har ikke hatt sex enda men jeg har sovet over hos henne ganske mangen ganger i løpe av tiden jeg har kjent henne og prøvd å ta initiativ til å a sex med henne men har enda ikke gått da hun enten er trøtt eller ikke vil? Hun jobber en del og har mye å gjøre men føler ikke at hun viser stor interesse.

Så snakker hun en del om eksen og da kjenner jeg at jeg får vondt i magen, forstår at de har hatt et lengre forhold på 2år men hvorfor  man må snakke om eksen eller ta han opp i et tema når vi prater om ting? Tenker fortid er fortid og heller tenke på framtiden? Ser ingen positivt med å snakke om eksen....

Så jeg føler at jeg gjør alt for henne kjører og plukker henne opp fra skole og jobb prøver å være så inkluderende i livet hennes som mulig og hun setter jo pris på det, men til gjengjeld blir forholdet bare veldig "tomt" i mine øyne som om jeg bare var der for å kjøre henne rundt og spandere mat på henne. Skal sies det at vi er med hverandre nesten hver dag og trives i hverandres selskap. Er jeg bare helt idiot nå eller forstår dere hvordan jeg føler meg.

Håper noen kan svare på problemstillingen min og kanskje få meg til å tenke litt annerledes eller om jeg bare skal gi opp. Takker for meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff da dette høres ikke riktig ut. Skal ikke være sånn at du skal måtte gi og gi og gi av deg selv, uten å få noe tilbake. Er hun av typen som vil vente med sex så lenge som mulig? Hva med å ta opp det du tenker på med henne, og si at hun må begynne å gi litt av seg selv, ellers kommer dette aldri til å funke. Hvis hun ikke viser noen forståelse for det du sier, gjør det slutt. Det blir da det beste for dere begge.

Lenke til kommentar

Hun er sammen med deg for å vise eksen sin at hun har kommet seg videre.

Forholdet deres er ingenting verdt.

At dere ikke har hatt sex høres veldig rart ut. Sikker på at dere egentlig er sammen?

Men det rare var at hun har introdusert meg for alle vennene sine og til og med sin mor, eller har dette null verdi? 

Lenke til kommentar

Mange deler om sine tidligere forhold fordi man ikke har lyst til å falle i de samme fellene. Jeg er alltid veldig åpen om mine tidligere forhold og liker det når han deler også, for da vet jeg jo hva jeg IKKE skal gjøre. 

Hvis du sliter med sjalusi, noe min forlovede gjør til en viss grad selv, så må du være veldig klar i din kommunikasjon til henne, kanskje hun rett og slett ikke vet at hun gjør deg ukomfertabel.

Det med å kysse og ta på hverandre og sånt må du også være veldig vokal om hvis det er noe som påvirker deg så mye, og det forstår jeg godt, jeg hadde ikke involvert meg med noen som jeg ikke hadde hatt god kroppslig kjemi med, og håndholding og sånne ting man gjør som par er gode metoder å finne ut av om man har det eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Så jeg føler at jeg gjør alt for henne kjører og plukker henne opp fra skole og jobb prøver å være så inkluderende i livet hennes som mulig og hun setter jo pris på det, men til gjengjeld blir forholdet bare veldig "tomt" i mine øyne som om jeg bare var der for å kjøre henne rundt og spandere mat på henne. Skal sies det at vi er med hverandre nesten hver dag og trives i hverandres selskap. Er jeg bare helt idiot nå eller forstår dere hvordan jeg føler meg.

Håper noen kan svare på problemstillingen min og kanskje få meg til å tenke litt annerledes eller om jeg bare skal gi opp. Takker for meg

Tror du treffer spikeren rimelig godt på det eg uthevet eg, desverre.

Ho er ikkje mye forelsket i deg nei, kom deg vekk jo før jo heller. Jo lenger du blir jo værre blir det for deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men det rare var at hun har introdusert meg for alle vennene sine og til og med sin mor, eller har dette null verdi?

Nei, det spiller ingen rolle.

Jeg tipper også hun har hatt mer sex enn deg iløpet av den siste måneden.

Uavhengig om dere faktisk er "sammen" eller bare "venner", bør du dumpe henne. Hun utnytter deg, mens hun tydelig viser at hun ikke vil ha deg. Dump henne før hun dumper deg. For det er virkelig ikke noe annet som kan skje her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det spiller ingen rolle.

Jeg tipper også hun har hatt mer sex enn deg iløpet av den siste måneden.

Uavhengig om dere faktisk er "sammen" eller bare "venner", bør du dumpe henne. Hun utnytter deg, mens hun tydelig viser at hun ikke vil ha deg. Dump henne før hun dumper deg. For det er virkelig ikke noe annet som kan skje her.

Men hun spør jo ofte om jeg kan komme over og sove der osv? da ligger vi og koser litt men hun vil ikke ha sex vi kysser jo hver dag men det er alltid jeg som må ta initiativet. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jepp, skal vedde ganske så mye at du er introdusert som kamerat/venn til mora hennes. Hennes venninner vet godt hva som skjer, og de er nok langt mere «involvert i prosessen» enn hva du er.. 

Jeg kom på et ord som dekker det hele her; luremus.. :)

Lykketil.. 

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det har du et av to valg - enten kan du bare droppe forholdet - eller så kan du ta det opp med henne. Jeg ville gått for det første, men jeg skjønner at det virker tungt. Altså, foreslår jeg at du tar dette opp med henne. Da vil du forhåpentligvis få vite noe - den ene veien eller den andre.

Lenke til kommentar

Jepp, skal vedde ganske så mye at du er introdusert som kamerat/venn til mora hennes. Hennes venninner vet godt hva som skjer, og de er nok langt mere «involvert i prosessen» enn hva du er.. 

Jeg kom på et ord som dekker det hele her; luremus.. :)

Lykketil.. 

Jeg ble introdusert da hun skulle reise bort et par dager og da kysset jo vi foran moren hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det har du et av to valg - enten kan du bare droppe forholdet - eller så kan du ta det opp med henne. Jeg ville gått for det første, men jeg skjønner at det virker tungt. Altså, foreslår jeg at du tar dette opp med henne. Da vil du forhåpentligvis få vite noe - den ene veien eller den andre.

Skal ta det opp med henne får bare manne meg opp, så ser vi hva som skjer :(

Lenke til kommentar

Jeg ble introdusert da hun skulle reise bort et par dager og da kysset jo vi foran moren hennes.

Det er faktisk ikke helt umulig at moren er med på "scamen" hennes.

For å oppsummere alle tråder der det kommer til samliv og usikkerhet pga ting som det du er oppi; Får du ikke det du trenger og vil av forholdet så er det ikke verdt det. Livet er kort!

Lenke til kommentar

Mange deler om sine tidligere forhold fordi man ikke har lyst til å falle i de samme fellene. Jeg er alltid veldig åpen om mine tidligere forhold og liker det når han deler også, for da vet jeg jo hva jeg IKKE skal gjøre. 

Hvis du sliter med sjalusi, noe min forlovede gjør til en viss grad selv, så må du være veldig klar i din kommunikasjon til henne, kanskje hun rett og slett ikke vet at hun gjør deg ukomfertabel.

Det med å kysse og ta på hverandre og sånt må du også være veldig vokal om hvis det er noe som påvirker deg så mye, og det forstår jeg godt, jeg hadde ikke involvert meg med noen som jeg ikke hadde hatt god kroppslig kjemi med, og håndholding og sånne ting man gjør som par er gode metoder å finne ut av om man har det eller ikke.

Men er det vanlig og vente så lenge med sex? Har hatt forhold hvor vi gjør det samme natten eller første uken. 

Om hun virkelig ville ha meg så hadde vi vell gjort det allerede? siden jeg har sovet over hos henne sikkert 10 ganger.... blir oppgitt:(

Endret av K1ngp
Lenke til kommentar

Men er det vanlig og vente så lenge med sex? Har hatt forhold hvor vi gjør det samme natten eller første uken. 

Om hun virkelig ville ha meg så hadde vi vell gjort det allerede? siden jeg har sovet over hos henne sikkert 10 ganger.... blir oppgitt:(

En måned er ikke så lenge å gå uten, sånn egentlig, kan bare være at hun vil være sikker på at det er seriøst før hun vil ha sex, det er ikke one size fits all når det gjelder det.

Edit: Vært i forhold uten å ha sex med personen. Er ikke så rart.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...