Gå til innhold

Abit Nf7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last ned siste nvidia (chipset drivers). Og når microsoft sier at det kan ødelegge systemet ditt (og sende deg til ******) så vis at du er mann og si Ok. Er mulig at lyden som "default" er "muted", da må trykke på den lille høytaleren nede i høyre hjørne og "unmute" den.

Og P.S husk å ta i høytaler/øreklokker. Og det er den utgangen til venstre når du ser maskinen bakifra.

Lenke til kommentar
Gå inn i device manager, avinstaller lydkort og reset maskinen. Installer nVidia nforce driverene igjen om reset'en ikke hjalp.

ingenting av dette funket heller :scared:

Greit, men ikke skyld på meg! :yes:

Har du bygd mange maskiner før? Er det et av Komplett's eminente Demo brukte hovedkort?

Lenke til kommentar
nope alt er splitta nytt.. men uansett,, takk for hjelpen.. er bare litt py uten lyd

Skjønner det, bare en spøk fra min side, men grunnen til at jeg spurte er at kortet kunne blitt levert uten jumpere på sound header'en, skal stå to jumpere der som ruter lyden til de bakre lydutgangene. Disse kan fjernes hvis man har et kabinett med ibm's standard header kabel for lyd. Om kabinettet har lydutganger i front er det mulig at du har koplet disse feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...