drubz Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hei, jeg har en VW Golf V 2008 model, som jeg ønsker å bytte ut min stereo på. jeg har nå en RCD 300 som fulgte med bilen. jeg har null erfaring om hva jeg trenger av utstyr for å bytte ut denne og hva som er en *bra* stereo. jeg har sett på denne https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/spillere-dab-radio/2-din/avh-x3800dab ser dette ut som en ok spiller og eventuelt hva mer av ekstra utstyr trengs for å bytte til denne? Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Send en epost med hvilken bil du har, hvilken spiller du har og om du har evt. Bose i bilen til Bilradiospesialisten, så forteller de deg akkurat hva du trenger for å montere f.eks den du linker til her. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Bare vær obs på at bilradiospesialisten fort prakker på deg noe du egentlig ikke trenger, hvis de skjønner at du ikke helt vet hva du skal ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå