Eddie_Peddie Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 Gavekort skrev: Morrowind er en klasse for seg selv når det kommer til lore og stemning, men resten av spillet trenger nok en total overhaling for å modernisere. Du har Skywind og Morroblivion som forsøker å flytte Morrowind-universet over på en nyere plattform. Jeg synes det er synd at så mange går glipp av Morrowind sitt magiske univers pga. den høye terskelen for å spille det. Morrowind sitt magiske, mystiske og surrealistiske univers ble tonet ned i sine etterfølgere for en mer casual high fantasy historie. Tror også at det ikke var noen fast travel i morrowind, eller at den var veldig annerledes. Husker ikke helt. Men i så store spill trenger jeg dessverre fast travel🤣 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 Eddie_Peddie skrev (42 minutter siden): Gavekort skrev (5 timer siden): Tror også at det ikke var noen fast travel i morrowind, eller at den var veldig annerledes. Husker ikke helt. Men i så store spill trenger jeg dessverre fast travel🤣 De hadde "busser" rundt forbi, noe som var et mye bedre system etter min mening. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 Beste opplevelsen i minne av elder scrolle serien kommer fra Morrowind her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 (endret) Gavekort skrev (På 16.4.2022 den 17.34): Du har Skywind og Morroblivion som forsøker å flytte Morrowind-universet over på en nyere plattform. Gleder meg til Skywind kommer ut men jeg er redd det kommer til å ta veldig land tid. De prosjektene har vel pågått nå i over 10 år. Men jeg har troen. Endret 17. april 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 18. april 2022 Del Skrevet 18. april 2022 Hvordan er ståa med mods i dag, kan en få heva grafikken en god del? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Jeg synes godt dere kunne produsert en artikkel om hva dere forventer fra neste spill i serien. Hvor bra og nyskapende må det faktisk være for at det tar serien tilbake til gamle høyder? Hvor dyp og velskrevet må historien være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå