Fredrik N. Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 kveldsbilder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Så er efteråret kommet hos dig kan jeg se..dejlige farver i det smukke landskab :-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Flotte farger i blomstene, og ett blankt vannspeil i bakgrunn, det må bli flott! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Stemningsfullt. Her kan en formelig føle stillheten. Flott koloritt. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Et flott bilde Fredrik M v h Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Flott og stemningsfullt bilde - v1 , med en fin og fargerik forgrunn samt det fine og speilblanke vannspeilet og fjellrekken i bakgrunnen . For ikke å glemme den nydelige macroen - v2 , skarp og med en flott fargepalett . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. september 2016 Forfatter Del Skrevet 3. september 2016 Takker Suss, MotoG, Rolf og Leif og Alec for fine tilbakemeldinger! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Litt dumt at du ikke fikk full dybdeskarphet på V1 her så jeg er litt inne på å fjerne den øvre tredelen og bare beholde resten som faktisk ble ett flott bilde med fint lys og herlige farger. Tistelen i V2 er det hverfall ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg ser at i V1 har du fokusert på planter og fikk bakgrunnen ut av fokus og det er også kanskje litt mye vann i bilde, men i V2 har du konsentreer deg i bare planter og her etter min mening har du fått ett kjempe bra bilde. :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. september 2016 Forfatter Del Skrevet 4. september 2016 Takker for gode råd og tips fra Roar og Jimmy også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg