FunEye Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hei! Jeg har lest opp og ned her på forumet og lest meg grønn på anmeldelser etc, men klarer ikke ta en avgjørelse. Nå søker jeg eksperthjelpen her. Jeg er på utkikk etter ny TV, maks 55", makspris 20.000. Viktigste kriterier for valg: - Bildekvalitet. Ser riktignok ikke mye på TV, men liker jo et godt bilde.. - Smart-TV funksjoner:NRK super for guttungen, NRK TV, Netflix, HBO etc for de voksne. God Spotify-støtte er også et ønske siden vi ikke har noe annet anlegg.Strømming fra NAS. Har tidligere brukt Raspberry Pi til dette, men ønsker egentlig å slippe en slik løsning nå, og ha alt integrert i TV'en. - Lydkvalitet. Vi kjører i dag en lydplanke md HDMI ARC, som funker helt greit (noe lydforsinkelse som jeg ikke har klart å luke bort). Men nå har vi fått bygget et nytt mediamøbel hvor det blir lite plass til en planke. Hvis jeg kan få OK lyd fra TV'en er det fint (vi er ikke audiofile, og ser generelt lite på TV). Alternativt, hva bør vi ha av eksterne høyttalere som ikke tar mye plass (trenger ikke 5.1). Jeg har for tiden en Samsung TV, har hatt LG, og har stort sett vært fornøyd. Er ikke på noen som helst måte låst til merke. Har lest at mange liker brukervennligheten og hurtigheten til Tizen, men leser også manges frustrasjon med app-utvalg og oppdateringer. Liker tanken på å holde meg i Android universet, da med en Sony TV. Hva tenker folket om det? Hva er deres anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå