sherrox Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hei, har et lite dilemma her. veit ikke om jeg skal skru opp noe særlig mere, men tempen er jo ganske grei (CPU 29, SYS24) mine specs: Frequency:2352Mhz 168*14.0. noe mere så ser i sig, eller spørr! Takker Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 VEELDIG akseptabel temp. i maskina di.. er vel ikke noe prob. å klokke litt til!? Hvilken vifte har du på 'SLK800', bråker den? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvorfor ikke prøve høyere?? Det er kun du som velger hvor mye du vil klokke....jeg ville prøvd å få høyere FSB, sett MP på 7-8 og se hvor høyt du kommer i FSB!! Høy FSB yter bedre enn høy MP på samme klokkefrekvens...Jeg vet ikke hvilket merke RAM'en din er, men hvis den takler høyere FSB, og du ikke trenger sette timingsene så altfor slappt er det rom for forbedring!! Lenke til kommentar
sherrox Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 jaja, kan jo prøve litt til! SLK800 stemmer, kan ikke uttale meg om den bråker, pgr 6 andre vifter.. ., ok: E|Nino FSB=max 191 skjønner ikke det! men jg prøver som du sa! .. btw,er åpen for alle forslag så det er bare å poste, er takknemlig! Lenke til kommentar
sherrox Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 oi oi... restarta pc'n for å gå i bios og så starter den ikke, hører bare en stemme fra toweret!! HJELP!!!!!!!! .. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Wow.. Snakker toweret til deg også? Prøv og resette CMOS Lenke til kommentar
sherrox Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 hehe,, tok ut strøm og stæsh, så jeg er i bios på den andre nuh! men skal jeg skru ned igjen.? kjente på CPU kjøleren og den var kald! så skjønner ikke helt hva som er feilen! please hjelp meg!!! ... thnx.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Reset CMOS. Står i manualen til HK'et ditt kordan du skal gjere det. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Reset CMOS. Står i manualen til HK'et ditt kordan du skal gjere det. Eller reset FSB (jumper-setting på HK) .. ! Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jaja, kan jo prøve litt til! SLK800 stemmer, kan ikke uttale meg om den bråker, pgr 6 andre vifter.. ., ok: E|Nino FSB=max 191 skjønner ikke det! men jg prøver som du sa! .. btw,er åpen for alle forslag så det er bare å poste, er takknemlig! Du kan jo prøve å sette opp spenningen på CORE og NB...og se om du får klarer å få høyere FSB. Hvis du setter opp spenningen bør du følge med på temp. Lenke til kommentar
sherrox Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 har resetet bios, men kan jeg ikke overklokke jeg dA? satte en jumper på HK sånn at jeg får meldingen fra bios i høyttalere,: you CPU does have a problem eller noe slikt! , så nå kjører jg standard, HUFF... .. vet noe hva jeg burde gjøre! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå