Bjarnejale Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hei har en vw taro/hilux lurer på om noen har erfaring med godkjenning av bodylift turbo å dækk motoren er orginal me 79hk meine æ å no e det bygd på turbo heime i garasjen så ingen papira på nåkka av det så e gjort me biln:/ så lurte æ på om det her blir vanskeli å godkjenne? Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Bump. Jeg må også vite dette her Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Kan du skrive på et av våre to skriftspråk? Endret 2. september 2016 av Snylter 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Volkswagen Hilux? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hei har en vw taro/hilux lurer på om noen har erfaring med godkjenning av bodylift turbo å dækk motoren er orginal me 79hk meine æ å no e det bygd på turbo heime i garasjen så ingen papira på nåkka av det så e gjort me biln:/ så lurte æ på om det her blir vanskeli å godkjenne? Du kan prøve å få det typegodkjent, men ofte er Statens Vegvesen temmelig kjipe og strenge. Jeg ville bare gjort det uten å blande inn staten. Volkswagen Hilux? Rebadge Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) godkjenning av bodylift turbo å dækk Bare å glemme å få det godkjent nå. Det var mulig for mange år siden. Bilen må bygges om til orginal og vises ved hver eu-kontroll og teknisk kontroll. Dersom du blir "tatt" for mange ganger i teknisk kontroll, så blir det konsekvenser (heftige bøter?). Endret 3. september 2016 av mobile999 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Hevesett kan man få godkjent hvis man har TÜV-papirer. Kanskje det gjelder BodyLift også. Dekk kan du kanskje få godkjent opp til 31". Turbo er nok bare å glemme. Jeg fikk godkjent 40mm hvesett og 31" dekk på en 4Runner (92-mod) i 2009. Det er en del ting man må passe på ved heving, som krokfeste og lastavhengig bremseventil. Bilen min den gang Endret 13. september 2016 av xibriz Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Det der er ikke 31 tommers dekk? Endret 13. september 2016 av mobile999 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Det der er ikke 31 tommers dekk? Nei.. men den er hevet på bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå