sparks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ikke misforstå, jeg liker bare ikke det nye forum oppsettet! Jeg er logget inn på hardware.no forumet og det legger seg i cookies, men så skal jeg inn på overklokking forumet da går den til forum.overklokking.no, jeg logger inn og velger at den skal huske meg, så går jeg til et nytt emne, da må jeg logge inn på nytt! Dette er utrolig kjipt! Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Tja , jeg har ikke det problemet, har jeg først logget inn virker det på alle sidene. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Funker fint for meg også. Kanskje sjekke noen innstillinger i nettleseren din? Hvilken nettleser bruker du? - Judaz - Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 IE6, og siden det funker på hardware.no bør det funke på overklokking.no? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg vet ikke helt hva det kan være, men skjekk i sikkerhets innstillinger i nettleseren din Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Middels? Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Forstår jeg deg riktig nå: Du logger inn på forum.hardware.no og setter at du skal logges inn automagisk vha. cookies. Så går du inn på forum.overklokking.no, og må logge inn på nytt. Men hvis du i hovedsak bruker forum.hardware.no, hvorfor klikker du ikke bare på kategorien "overklokking" i menyen? Dette skal vi nok finne ut av. For øvrig veldig misvisende emnefelt, men jeg skal la det passere. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Beklager for emnefeltet Jeg klikker på kategorien overklokking, så går jeg inn på et emne og trykker svar. Da er jeg inne på forum.overklokking.no PS: Nå er det ikke slik mer.. *riste på hodet* Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har hatt det problemet tidligere, men bare vis jeg åpnet et emne i et nytt vindu. TRykte jeg direkte på linken gikk det fint, men høyreklikket og åpne i nytt vindu fikk måtte jeg skrive inn brukernanv og passord vær gang. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hadde også samme problemet før, men nå funker alt fint Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 aldri hatt no problem med det Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 NIS kan tulle med cookies (norton internet security) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå