Gjest Bruker-405938 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Dragonfly black. Kjøpte nylig en slik, veldig fornøyd. Har brukt den sammen med ipad/iphone. Plug`n play Har handlet meg android mobil denne uken og et minnekort. tanken var da og legge deler av cd-samlingen over på mobil. Ikke pokker om mobilen vil spille musik gjennom dragonfly`n. har sjekket FAQ på siden til audioquest. Har da lastet ned den usb host sjekk app`n som de linker til. her får jeg bare 3 røde kryss. Har også forsøkt den avspiller appen som de refererer til. Denne lar seg ikke installere i det hele tatt. Telefonen støttes ikke får jeg opp. Er det noen innpå her som får denne til og virke med android? Ser ut som min gamle iphone kan få et langt og verdig liv som ipod… Alle tips mottas med takk Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Fra Hi-Fi Klubben: OBS 2: En del Andriod-produsenter har fortsatt ikke lansert drivere, som tillater DragonFly Black å fungere sammen med deres smarttelefoner. Hvis du vil være helt sikker på at Dragonfly Black fungerer sammen med din Andriod-enhet anbefaler vi at du tester dette i en av våre butikker. Apple iOS enheter er ikke berørt av dette problemet. Hadde den første utgaven av Dragonfly, men USB-koblingen ble ødelagt etter en stund. Tror jeg plukker opp en Red i ettermiddag. Skal bruke den sammen med PC og forlengerkabel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Tror nok pc eller epledings er det enkleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå