div Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 etter installering av hd for første gang igår ble stasjonsbokstavene på cdrom brenner zip og kortleser for flash og smartkort forandret, alt virket ok! idag ser jeg at cdrom og brenner er borte fra systemet.vet ikke hva jeg skal gjøre..når hd ble installere valgte jeg utvidet partisjon. hjelp please, vet ikke hvordan jeg skal fikse problemet!!!!!!!!!!!!! :?: Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hvis du bruker win xp og gamle brenneprogramer så forsvinner cd rom og brenner. Lenke til kommentar
div Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Bruker Win Me, alt var 100% ok før mitt lille ekspriment. vet du hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
xonic Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 formatere?? dos c:>format c: /q vil du formatere bla bla bla ? y Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: div skrev (2002-02-26 19:04):etter installering av hd for første gang igår blestasjonsbokstavene på cdrom brenner zip og kortleserfor flash og smartkort forandret, alt virket ok!idag ser jeg at cdrom og brenner er borte fra systemet.vet ikke hva jeg skal gjøre..når hd ble installere valgte jeg utvidet partisjon.hjelp please, vet ikke hvordan jeg skal fikse problemet!!!!!!!!!!!!! :???: De finnes altså ikke i enhetsbehandling, eller er det et gult merke på cdrom/brenner? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Prøv å fysisk ta ut kontaktene til cd-brenneren, boot til windows, reboot og så sett den inn igjen. Lenke til kommentar
div Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 får prøve å ta ut kontaktene boote opp og se hva som skjer.....formatere tør jeg ikke, vet ikke om disketten ineholder alle nødvendige filene selv om jeg fulgte prosedyrene......(cd rom,brenner er IKKE i enhetsbehandling i det hele tatt!!!!!)takk for hjelp så langt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå