Kyrre S. Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) 212X er jo flett ny?! Har du nettopp handla? Ikke 212 Plus eller 212 Evo? 412? Hehe ... Det kan være en del av dem vel. Endret 5. september 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Uff, nei den er vel fra 2005 elns. Eldgammel. Jeg blir ikke klok på den jeg, den har ikke noe navn på seg, og jeg har lett gjennom alle nettbutikker jeg kan tenke meg at jeg bestilte den fra uten hell. Det er kanskje lettere å bare kjøpe en ny Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Kanskje lettere ja, men gud hvor kjedelig Kan du ikke se det på viften da? Eller har du bytta denne? Klarer ikke måle deg frem til hvilken der er? Endret 5. september 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 På viften står det bare coolermaster dessverre. Har ikke noe redskaper for måling, hva tenkte du på da? Forsåvidt helt latterlig at den ikke har et navn påklistret Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg tenker på å måle størrelsen på tårnet, og kryssjekke mot sidene til CM. Hvordan ser viften ut da? De endrer jo gjerne designet fra modell til modell .. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 5. september 2016 Forfatter Del Skrevet 5. september 2016 Veldig lik den som satt på bilde til evo versjonen, men matt svart på bladene. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg tror jo det er 212 Plus da. http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-air-cooler/hyper-212-plus-with-fan-bracket/ Jfr manualen så ser det ut som det er samme bakplate og stand-offs til både intel og AMD. Kan godt tenkes du kan bruke alt du har, du må bare justere på skruene som går gjennom det "krysset" som man låser den fast med. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Vurderer å prøve, og heller kjøpe en om den ikke passer.. Men jeg kan egentlig vente til Blackfriday med å oppgradere, evnt til neste intel versjon kommer, burde vel heller lese til eksamen og evnt håpe på å finne en 6x00K på Finn når den nye versjonen kommer nærmere jul? Endret 7. september 2016 av InToRv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå