AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Når jeg går til psykolog? Han har ingenting med mitt psykologkontor å gjøre så det er ikke den lovlige biten jeg lurer på. Men vil han ikke tenke litt sånn "sukk" når han får vite at jeg går til psykolog? Traff hverandre via en felles venninne i dag og han var på`an fra første øyeblikk og fikk nummeret mitt. Jeg ante ikke at han var psykolog før venninna mi sa det, ellers hadde jeg sagt det under en slik samtale. Er det ikke litt merkelig å gå ut med en psykolog når man driver å går til en? Anonymous poster hash: 3d8bc...d7d Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Nei. Og av alle s"er det vel ingen som burde ha større forståelse for den biten enn han. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Om jeg bare skulle hengt med eller datet mennesker som ikke hadde et behov for en psykolog i en tid i livet, så hadde det vært få mennesker jeg kunne vært med. Så lenge han ikke er psykologen din så kan du selvfølgelig gå ut med han. Personlig synes jeg det er flott med mennesker som jobber med seg selv og de fleste kan ha behov for hjelp og veiledning. Gå på date med han hvis du er interessert. Psykologstudent Anonymous poster hash: c463d...764 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Om jeg bare skulle hengt med eller datet mennesker som ikke hadde et behov for en psykolog i en tid i livet, så hadde det vært få mennesker jeg kunne vært med. Så lenge han ikke er psykologen din så kan du selvfølgelig gå ut med han. Personlig synes jeg det er flott med mennesker som jobber med seg selv og de fleste kan ha behov for hjelp og veiledning. Gå på date med han hvis du er interessert. Psykologstudent Anonymous poster hash: c463d...764 Riktig. Etter at jeg sendte innlegget så skjønte jeg hvor dumt det høres ut. Takk. Ts. Anonymous poster hash: 3d8bc...d7d 6 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg har faktisk vurdert å gå til psykolog flere ganger, av den enkle grunn at det må være fint å kunne snakke med noen som faktisk hører, og kan komme med synspunkter på hverdagsproblemer man har. Man trenger absolutt ikke være mentalt syk for å snakke med en psykolog. 6 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Men vil han ikke tenke litt sånn "sukk" når han får vite at jeg går til psykolog? Som innlegg #2 er inne på, vil nok ikke psykologer dømme andre for å gå til psykolog. Det er helt greit og betyr ikke at det er noe galt med deg. Det er nok ikke forskjellig fra at tannleger antakelig ikke vil avskrive folk som går til tannlege, leger ikke vil avskrive folk som går til lege, audiografer ikke vil avskrive folk med nedsatt hørsel, osv. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Mener å huske at psykologer er blandt de arbeidsgruppene som oftest selv går til psykolog. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Det stemmer at mange som begynner å studere psykologi har problemer selv de vil fikse og det er derfor de vil studere psykologi, men jeg tror ikke du kommer langt i yrket uten å ha en annen driv til det i tillegg. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Kan jeg gå ut med en lege hvis jeg selv går til legen iblant? kommer klart litt an på grunnen til at du går til psykolog. Jeg ville fortalt han det hele og spurt om det vil være et problem, enkelt, selvsikkert og greit. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Klart du kan. Kanskje han går til psykolog selv! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2016 Forfatter Del Skrevet 2. september 2016 Traff han over en kaffekopp tidligere i dag før jeg skulle på jobb, det var veldig koselig Var ikke noe stress med at jeg gikk til psykolog, han hadde hørt den før Det skal nok ordne seg haha. Takk folkens Anonymous poster hash: 3d8bc...d7d 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå