Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg gå ut med en psykolog

Anbefalte innlegg

Når jeg går til psykolog? Han har ingenting med mitt psykologkontor å gjøre så det er ikke den lovlige biten jeg lurer på. Men vil han ikke tenke litt sånn "sukk" når han får vite at jeg går til psykolog? Traff hverandre via en felles venninne i dag og han var på`an fra første øyeblikk og fikk nummeret mitt. Jeg ante ikke at han var psykolog før venninna mi sa det, ellers hadde jeg sagt det under en slik samtale. Er det ikke litt merkelig å gå ut med en psykolog når man driver å går til en? 

Anonymous poster hash: 3d8bc...d7d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg bare skulle hengt med eller datet mennesker som ikke hadde et behov for en psykolog i en tid i livet, så hadde det vært få mennesker jeg kunne vært med. Så lenge han ikke er psykologen din så kan du selvfølgelig gå ut med han. Personlig synes jeg det er flott med mennesker som jobber med seg selv og de fleste kan ha behov for hjelp og veiledning. Gå på date med han hvis du er interessert.

Psykologstudent

Anonymous poster hash: c463d...764
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om jeg bare skulle hengt med eller datet mennesker som ikke hadde et behov for en psykolog i en tid i livet, så hadde det vært få mennesker jeg kunne vært med. Så lenge han ikke er psykologen din så kan du selvfølgelig gå ut med han. Personlig synes jeg det er flott med mennesker som jobber med seg selv og de fleste kan ha behov for hjelp og veiledning. Gå på date med han hvis du er interessert.

Psykologstudent

Anonymous poster hash: c463d...764

Riktig. Etter at jeg sendte innlegget så skjønte jeg hvor dumt det høres ut. Takk.

Ts.

Anonymous poster hash: 3d8bc...d7d

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk vurdert å gå til psykolog flere ganger, av den enkle grunn at det må være fint å kunne snakke med noen som faktisk hører, og kan komme med synspunkter på hverdagsproblemer man har.

Man trenger absolutt ikke være mentalt syk for å snakke med en psykolog.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Men vil han ikke tenke litt sånn "sukk" når han får vite at jeg går til psykolog?

Som innlegg #2 er inne på, vil nok ikke psykologer dømme andre for å gå til psykolog. Det er helt greit og betyr ikke at det er noe galt med deg. Det er nok ikke forskjellig fra at tannleger antakelig ikke vil avskrive folk som går til tannlege, leger ikke vil avskrive folk som går til lege, audiografer ikke vil avskrive folk med nedsatt hørsel, osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...