Betrayed Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hva syns dere om spillet boys and girls? 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Spillet er helt konge, bortsett fra snipere som ikkje gidder å hjelpe laget... 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Heftig!! Men jeg skjønner ikke hvordan du får det til..jeg treffer ikke en dritt. Men du er jo inn og ut av siktet på et blunk mens en annen sikter seg sakte inn og skyter..og bommer...og skyter og bommer...hehe Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Heftig!! Men jeg skjønner ikke hvordan du får det til..jeg treffer ikke en dritt. Men du er jo inn og ut av siktet på et blunk mens en annen sikter seg sakte inn og skyter..og bommer...og skyter og bommer...hehe Vet ikke helt konkret, men har hørt at det muligens kan være noe sånt som...ALDERDOM! Neida, jeg er ganske så elendig selv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hehe, ja men det er ikke kødd engang det! Reaksjons evnen blir ikke akkurat bedre etterhvert som en åler seg mot 40....eh..level 40.. 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Er det bare meg eller går videoen litt fort til tider?Har ikke særlig sansen for slike skrytevideoer, spesielt ikke med sniper. Sitte langt borte og plukke det som går forbi.Vært mer imponerende om du ikke var sniper og tok ut snipere. Endret 1. september 2016 av PantZman Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg skal da klare dette når jeg får Logitech G Pro! Not! Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Nydelig montasje! Elsker sammensetningen av episk musikk og fulle killstreak - kilpp uten effekter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå