smort1 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 I denne tråden skal deltakerne poste sine beste bilder fra Augustfest 2016 - Sommeren er på hell...Utfordringene på fotodelen av forumet er en brukerstyrt aktivitet. Meningen er at forumfolket skal ut å fotografere. Hver enkelt finner seg et tema som skal følges hele måneden. Man kan bruke alt mulig som utstyr som kan ta bilder.Galleriet er beregnet for de deltagere som har klart utfordringen de satte seg*. Velg ut de bildene du er mest fornøyd med. Det kan postes maksimum 4 bilder.Hvis du legger inn bilder som vedlegg, så bør bildet ditt være 1280 piksler i lengden for liggende blider og 1024 piksler i høyden forstående bilder. Linking til stabile siter som Flickr er også greit.Dere må gjerne skrive litt rundt bildene dere velger ut. Og det er ønskelig at dere legger inn en lenke til aprilfest-tråden.I denne tråden skal det kun være bilder og ingen diskusjon - ønsker du å kommentere bildene kan du gjør det på generell basis i overnevnte tråd, eller i den enkelte deltakers tråd.Dessverre laber deltakelse i år. Neste utfordring er Oktoberfest 2016, "forhåpentligvis". SveinMM (smort1)*) Har du måttet kaste inn håndkle eller senke deltagernivå, så har du ikke klart det. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 Min augustfest 2016! Mine utvalgte: Just another day! (fiberlegging og sykling i gata, nå om dagen).. Bilde 1 - 1. august IMG_0113a by Svein Mortensen, on Flickr Apple iPhone SE ƒ/2.2 - 4.2 mm - 1/304 sec - ISO 25 iCloud....... Bilde 3 - 3. august IMG_0126a by Svein Mortensen, on Flickr Apple iPhone SE ƒ/2.2 - 4.2 mm - 1/1131 sec - ISO 25 Summer-leaves... Bilde 5 - 5. august IMG_0133a by Svein Mortensen, on Flickr Apple iPhone SE ƒ/2.2 - 4.2 mm - 1/100 sec - ISO 25 Hortensia (2) Bilde 15 - 23. august IMG_0170a by Svein Mortensen, on Flickr Apple iPhone SE ƒ/2.2 - 4.2 mm - 1/115 sec - ISO 25 PS! Få deltakere i år, men jeg håper i det lengste på at det er flere enn undertegnede som har greid å fullføre.... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 BjørnÅgeS galleritråd. Klarte å fullføre, så må ikke la Smort1 være alene i galleritråden:) Mine fire utvalgte er IMG_3240.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr IMG_3271.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr IMG_3337.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr IMG_3416_HDR.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Synes disse feste er utfordrende og morsomme. Håper flere vil delta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå