Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

I dag tok jeg skrittet ut å investerte i en MAC Book Pro 

15.4" Retina skjerm MJLT2 16 GB minne og 512 flash. Den svei i på kontoen(!) :) Saken er at nå sitter jeg med en lite bruk Mac Book Pro Retina 256Gb, som jeg gjerne vil avhende.

Denne maskinen fremstår som ny, uten riper hverken skjerm eller "karroseri», ellet kabinettet om du vil. Stryk det som ikke passer.

Følgene spEsifikasjoner: er oppgitt under "Om denne maskinen" se vedlegg.

Jeg har ikke minste anelse hva jeg kan forlange for dette smykke av en maskin. Den har forøvrig aldri vært inne på service på grunn av problemer. Kvittering medfølger selvfølgelig. Original lader lader også. Med andre ord leveres den slik jeg mottok den fra forretningen.

Hvis noen sitter med fasiten på hva jeg kan forlange for denne, vel og merke uten noen form for pruting, så vil jeg være svært takknemlig.

Forsøkte p finne tilsvarende maskin på Finn.no, men det så ut som om det var mangelvare. Et par som ville hastekjøpe tilsvarende, men når jeg ikke vet hva jeg skal forlange, så har jeg avstått å kontakte de.

På forhånd takk, og for hjelpen!!
Beste hilsen

Bråstopp

post-32633-0-37618000-1472748235_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter han over meg, mac følger ikke normal bruktverdi. Hvertfall ikke det som legges ut på finn. Om det går for den prisen det ligger ute for eller ikke er ikke meg bekjent, da jeg ikke har eid/kjøpt det. Du kan jo evt ta deg fem min og se hva tilsvarende ligger ute til og legge deg i samme pris. Evt litt under hvis du vil bli kvitt fort / sikkert. 

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens. Jeg her 100% enig at dette makkverket er ikke verdt havlparten. Men så har vi avdøde Steve Jobs hjernevaskede disipler som trofast følger Mac i tynt og tynt. Sa jeg som akkurat har kjøpt en versting. Dette har litt med jobb (redigering video) å gjøre, så så det var ikke så enkelt å konverter. Kjøp med 30 dager åpent på Lefdal gir meg en viss mulighet til å teste dette ut.

Takk for innspillene. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...