penguintro Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hei, jeg er veldig intressert i en mc som er i New York, men tingen er at få den til Norge. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få den til båten som frakter den. Må jeg fly dit og sen kjøre den til båten, eller finnes det et enklere eller billigere alternativ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Da jeg bestillte amerikansk motorsykkel via en norsk forhandler, ble den levert i trekasse av Bring. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Har du kontroll på om den kan registreres i Norge? Dette er avhengig av når den ble førstegangsregistrert (f.eks. i USA). Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hei, jeg er veldig intressert i en mc som er i New York, men tingen er at få den til Norge. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få den til båten som frakter den. Må jeg fly dit og sen kjøre den til båten, eller finnes det et enklere eller billigere alternativ? http://www.jetcarrier.com/cms/tjenester/mc-frakt/ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Vær oppmerksom på at det kan være vanskelig å registrere kjøretøy fra USA i Norge. Vegvesenet henger seg veldig opp i blinklysenes plassering og slike ting. Det er annerledes i USA og Norge. Amerikanske kjøretøy er en masse papirarbeid å få registrert i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå